Welcome to our New Forums!

Our forums have been upgraded and expanded!

Tanrı ve tanrıçalar ile olan mantıklı bağlar ve bunların nihayetindeki kanunsuzluğun hesap-kitabı.

Chlorophyll

Member
Joined
Oct 1, 2019
Messages
148
Tanrı ve tanrıçalarla kişilerin sürdürdüğü saygılı iletişim ve bağ hususlarındaki mutlak faktör kaynak hususunu sağlıklı dağıtmaktır.

Kaynak hususu şu anlama gelir; eğer ki bir tanrı/ça ile çeşitli sebeplerden dolayı bağ kuruyor iseniz bu bağın değişmez ve sarsılmaz bir şekilde fedakar olması şarttır.

Örneğin yakın olduğunuz veya yardım istediğiniz tanrı/ça'ya karşılık olarak 10rtr veya 10 kez topluluk kutsaması ritüeli sözü verdiniz. Bunun ile alakalı olan konu bu sözün etrafındaki bonkörlüğünüzdür.

10 rtr ya da 10 topluluk kutsaması ritüeli hiç bir zaman yetmez, dolayısıyla bazı şeylere açık ve fedakar tavrı sürekli korumanız gerekir.

Bu husustan hareketle konu sadece ama sadece yalınlık anlamı etrafına gelir.

Yalınlık anlamı konu tanrı/ça'larla kurulan bağlar olduğunda olan şeyler ile alakalı bilgi açılarından değerlendirilir.

Kişinin yapay düşmanları olabilir, kendi öğrensin diye şartları yapay şekillerde zorlaştıranları olabilir, olmadığı halde öyle gören eşi dostu yakını olabilir veya kişinin kendisi hakikatle bağını bireysel ihtiyaçları doğrultusunda simüle ediyor olabilir.

Bunların hepsi ve alayı konu dışı şeylerdir.

Konu dışı şeylerden, kişinin tavrını ve ifadesini arındırırak, sağlıklı kaynak yönetimiyle kuracağı bağlar her zaman dostane ve sevgiyle karşılık görür.

Konu dışından arınmak ve sağlıklı kaynak yönetimi sağlandığı takdirde tanrı/ça'lardan göreceğiniz dostluk ve sevgi tarifsizdir.

Bu hususun sonu olan Lord Satanas ile bağ kurmanın kuralı biraz daha farklıdır.

Kuralsız alemin ilk kuralı olan Tanrımız ile bağı bu özelliğini dikkate alarak, yani tam anlamıyla sadece gerçek olmaya çalışarak sürdürmeli.

Sadece gerçek olmaya çalışmanın esas anlamı, aslında varolmaya çalışmaktır. Varolmaya çalışma ile kişi gerçeğe ve aslında sadece kendinin olana yönelmiş olur.

Sadece gerçeğe ve kendinin olana yönelmiş olmanın saygı usullerindeki anlamı şu şekilde anlatılabilir:

Bir şeyler vardır ve dahası sadece birilerinindir. Var olan şeyler ve birilerine ait şeyler arasından eğer ki bu şekildeki yönelim korunmuyor ise seç-beğen-al usulüyle yaşamaya yönelinir.

Bunun yanlışı bellidir ve bu ilk kuralı anlatır.

Sonuç olarak kişinin öz gelişmişlik anlamında önce Esas Tanrıyla sonra da tanrı ve tanrıçalarla sağlıklı bağlar kurmak adına izleyeceği yol gerçek olmaya çalışmak ile başlar.

Teklik bu yolun anahtarıdır. Konu dışından arınmak için hırs ve dolayısıyla gerçekçi saygı, sağlıklı kaynak yönetimi için de iktidari simülasyonda kalmak gerekir.
 
Tanrı ve tanrıçalarla kişilerin sürdürdüğü saygılı iletişim ve bağ hususlarındaki mutlak faktör kaynak hususunu sağlıklı dağıtmaktır.

Kaynak hususu şu anlama gelir; eğer ki bir tanrı/ça ile çeşitli sebeplerden dolayı bağ kuruyor iseniz bu bağın değişmez ve sarsılmaz bir şekilde fedakar olması şarttır.

Örneğin yakın olduğunuz veya yardım istediğiniz tanrı/ça'ya karşılık olarak 10rtr veya 10 kez topluluk kutsaması ritüeli sözü verdiniz. Bunun ile alakalı olan konu bu sözün etrafındaki bonkörlüğünüzdür.

10 rtr ya da 10 topluluk kutsaması ritüeli hiç bir zaman yetmez, dolayısıyla bazı şeylere açık ve fedakar tavrı sürekli korumanız gerekir.

Bu dediğiniz tam doğru değil. İnsanların Tanrılar hakkında böyle beklentileri olduğunu düşünmemeleri için yazıyorum.

Herkes bir bireydir ve herkesin yaptıkları ve yolları bir değildir. Herkesten Yüksek Rahip Hoodedcobra olmaları beklenmiyor. Kendisi de zaten yaptıklarının uygun olduğunu ve feda ettiklerinin tam fedakarlık olmadığını belirtmişti.

Bu aynı şekilde HPS Lydia tarafından da belirtildi. Kişi, kendisini bu tarz konularda zorlamamalıdır. Limitler sadece gerekli olduğunda aşılmalıdır. Ardından mutlaka bir devam ettiriş (kırış değil) hâline girilmeli ve gerektiğinde de kişi eğlenebilmelidir. Bu döngü, herkes için geçerlidir.
 

Al Jilwah: Chapter IV

"It is my desire that all my followers unite in a bond of unity, lest those who are without prevail against them." - Shaitan

Back
Top