Chlorophyll
Member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 141
Belirleyicilik varoluştaki en ciddi husustur.
Hayatta bir şeyler bağlıdır, bellidir, sonlanmıştır veya olacaktır.
Kişiler ve kişilerin etrafındaki ne olmuş olacak(anlam) mevzuatı çok önemlidir.
Ne olmuş olacak mevzuatı etrafında bağlı şeylerin sonuçları, belli olaylara görelik, sonlanmış şeylere kabul ve olacak şeyler 'için' hususları incelenir.
Bu hususlar ile alakalı olarak, olacak şeyler için noktası en önemli noktadır.
İçin kavramı bu hayatta ve varoluştaki en son gerçekliği ifade eder.
Ne olmuş olacak etrafında, bir noktaya kadar doğrultu çifttir.
Yani doğrultu şunu ifade eder, ne olmuş olacak ile alakalı olan şeyler 2 kişi için olabilir.
Kazançlı olmuş olacak örneğinden gidersek doğrultu bir noktaya kadar 2 kişi içinde kazançlı olabilir.
'Olacak şeyler için' hususu doğrultuyu tekleştirir. Burada bir şeyler tek bir kişi için olmak zorundadır.
Bunu da en nihayetinde gerçek belirler. Buradaki gerçeğin anlamı şudur. Doğrultu bir noktada olacak şeyler uğrunda sadece gerçek olanın etrafında kalır. Bu gerçek değişmez.
Gerçek olanın etrafında kalan doğrultu gerçek olmak bakımından sadece isimle alakadar olur. İsim hiç bir koşul ve şartta hiç kimseden ayrışmaz ve her zaman kişilerle birlikte kalacak şeydir.
İsme yönelen tek doğrultu etrafında değişim yaratılamaz, bu konu etrafında oynaklık ve görelik yoktur.
Kişiler bunu kabullenebilir, ya da 'olacak şeyler için' unsuru etrafında 'olmayacak' inadına kendilerini hapsederler.
Buradaki mevzuatın ne olduğu çok bellidir, İsmin ayrışmazlığını kabul etmek istememenin ahlaksızlığı da kolayca seçilir.
Durum bakımından bu ahlaksızlığın saçmaya ve yaratmaya çalıştığı acının kökü tamamen kazınmış ve herkes hak ettiğini bulmuş bir hale gelmiş sayılırız.
Bu hal etrafında cinselliğin güzel olduğu her haliyle dualiteyi yaşatmak ve doğrultuların tekleştiği noktada hak eden isimler için olacak şeylerin kusursuz bir şekilde olması bakımından en hızlı ve zevkli yol tercih edilmeli.
Ölümsüzlüğü var edecek ve dünyamızda bu çağın da aşkın bir şekilde gelmesi mevzuatındaki konu bu olayların hak eden isimler etrafında olmasıyla mümkündür.
Konunun dualite dışındaki kısmını tamamen saflaştırmış olmamıza karşın bu dualite etrafındaki yol ve yordamın saflaşması hususunda bireylerin kendileriyle ilgilenmesi şarttır.
Bu mevzuattaki en güzel yol ve yordam sahipliklerin kusursuzlaşmasıyla tutulur.
Sahipliklerin kusursuzlaşması mevzuatı esasında çok geniş bir bilimdir lakin nihayetinde tümsel bir şekilde cinselliktir.
Kişiler sahipliklerini saflaştırarak bu dualite yolundaki, olması belirttiğim sebeplerden dolayı gecikmiş gerçeklerin bu nedenine gerçekten önem vererek bir şeyleri hak ettiği hızda ve en zevkli biçimde oldurma yolunu tutar.
Bu yolun ve yordamın bir diğer tutulma nedeni de aslında bir şeyleri daha içsel yaşamanın böyle mümkün olmasıdır.
Sahipliklerin saflaştırılması esasında kişilerin öz isimleriyle ilgilenmeleridir.
Kişi bu eylemi en nihai şekilde öz ismine odaklanıp bunu ışık ile parlatarak yapar.
Öz isme odaklanmak içsel düşünmeyle de mümkündür lakin kişinin öz ismi direkt sushumnaya bağlıdır.
Kişi sushumnaya odaklanıp buradan daha kesin bir şekilde öz ismine odaklanıp bunu parlatabileceği kadar parlatmalı, isterse ışık soluyup bunu doldurmalı isterse de bildiği ve kullandığı herhangi bir teknikle güçlendirmeli.(aurasını temizlermiş gibi temizlemeli, üzerinde yararlı olabilecek şekilde çalışmalı)
(Sushumna) ne ön ne arka değil, tam ortadaki enerji kanalı.
Sahiplikler saflaştığı haliyle mükemmeldir. En nihayetinde de durumların içerisindeki gecikmeleri, umutsuzlukları ve ciddi anlamda toleransın kalmadığı şeyleri dikkate alarak ilerlemenin en mükemmel yoludur.
Hayatta bir şeyler bağlıdır, bellidir, sonlanmıştır veya olacaktır.
Kişiler ve kişilerin etrafındaki ne olmuş olacak(anlam) mevzuatı çok önemlidir.
Ne olmuş olacak mevzuatı etrafında bağlı şeylerin sonuçları, belli olaylara görelik, sonlanmış şeylere kabul ve olacak şeyler 'için' hususları incelenir.
Bu hususlar ile alakalı olarak, olacak şeyler için noktası en önemli noktadır.
İçin kavramı bu hayatta ve varoluştaki en son gerçekliği ifade eder.
Ne olmuş olacak etrafında, bir noktaya kadar doğrultu çifttir.
Yani doğrultu şunu ifade eder, ne olmuş olacak ile alakalı olan şeyler 2 kişi için olabilir.
Kazançlı olmuş olacak örneğinden gidersek doğrultu bir noktaya kadar 2 kişi içinde kazançlı olabilir.
'Olacak şeyler için' hususu doğrultuyu tekleştirir. Burada bir şeyler tek bir kişi için olmak zorundadır.
Bunu da en nihayetinde gerçek belirler. Buradaki gerçeğin anlamı şudur. Doğrultu bir noktada olacak şeyler uğrunda sadece gerçek olanın etrafında kalır. Bu gerçek değişmez.
Gerçek olanın etrafında kalan doğrultu gerçek olmak bakımından sadece isimle alakadar olur. İsim hiç bir koşul ve şartta hiç kimseden ayrışmaz ve her zaman kişilerle birlikte kalacak şeydir.
İsme yönelen tek doğrultu etrafında değişim yaratılamaz, bu konu etrafında oynaklık ve görelik yoktur.
Kişiler bunu kabullenebilir, ya da 'olacak şeyler için' unsuru etrafında 'olmayacak' inadına kendilerini hapsederler.
Buradaki mevzuatın ne olduğu çok bellidir, İsmin ayrışmazlığını kabul etmek istememenin ahlaksızlığı da kolayca seçilir.
Durum bakımından bu ahlaksızlığın saçmaya ve yaratmaya çalıştığı acının kökü tamamen kazınmış ve herkes hak ettiğini bulmuş bir hale gelmiş sayılırız.
Bu hal etrafında cinselliğin güzel olduğu her haliyle dualiteyi yaşatmak ve doğrultuların tekleştiği noktada hak eden isimler için olacak şeylerin kusursuz bir şekilde olması bakımından en hızlı ve zevkli yol tercih edilmeli.
Ölümsüzlüğü var edecek ve dünyamızda bu çağın da aşkın bir şekilde gelmesi mevzuatındaki konu bu olayların hak eden isimler etrafında olmasıyla mümkündür.
Konunun dualite dışındaki kısmını tamamen saflaştırmış olmamıza karşın bu dualite etrafındaki yol ve yordamın saflaşması hususunda bireylerin kendileriyle ilgilenmesi şarttır.
Bu mevzuattaki en güzel yol ve yordam sahipliklerin kusursuzlaşmasıyla tutulur.
Sahipliklerin kusursuzlaşması mevzuatı esasında çok geniş bir bilimdir lakin nihayetinde tümsel bir şekilde cinselliktir.
Kişiler sahipliklerini saflaştırarak bu dualite yolundaki, olması belirttiğim sebeplerden dolayı gecikmiş gerçeklerin bu nedenine gerçekten önem vererek bir şeyleri hak ettiği hızda ve en zevkli biçimde oldurma yolunu tutar.
Bu yolun ve yordamın bir diğer tutulma nedeni de aslında bir şeyleri daha içsel yaşamanın böyle mümkün olmasıdır.
Sahipliklerin saflaştırılması esasında kişilerin öz isimleriyle ilgilenmeleridir.
Kişi bu eylemi en nihai şekilde öz ismine odaklanıp bunu ışık ile parlatarak yapar.
Öz isme odaklanmak içsel düşünmeyle de mümkündür lakin kişinin öz ismi direkt sushumnaya bağlıdır.
Kişi sushumnaya odaklanıp buradan daha kesin bir şekilde öz ismine odaklanıp bunu parlatabileceği kadar parlatmalı, isterse ışık soluyup bunu doldurmalı isterse de bildiği ve kullandığı herhangi bir teknikle güçlendirmeli.(aurasını temizlermiş gibi temizlemeli, üzerinde yararlı olabilecek şekilde çalışmalı)
Sahiplikler saflaştığı haliyle mükemmeldir. En nihayetinde de durumların içerisindeki gecikmeleri, umutsuzlukları ve ciddi anlamda toleransın kalmadığı şeyleri dikkate alarak ilerlemenin en mükemmel yoludur.