Welcome to our New Forums!

Our forums have been upgraded and expanded!

Şahsiyetin etrafında kalabilmek, vaziyet ihlalleri ve kuklalık.

Chlorophyll

Member
Joined
Oct 1, 2019
Messages
138
Şahsiyet hususu çoğu kişinin henüz pencereden izlediği, etrafında sağlıklı ve varlayan bir şekilde kalınması açısından belirleyici bir mevzuat ve ilkemizdir.

Bu konu etrafında gelişim göstermeden; ne bir kişi ne de bir fikir olunabilir.

Şahsiyet hususunda işlerin nasıl yürüdüğü değil bu husus etrafında kalınmaz ise işlerin nasıl yürüdüğü önemlidir.

Bu konu; yalnız kalmak, yalnız olunan alanların farkına varmak ve en düzgün belirtimin nasıl olduğunun belirlenmesi konularıyla ilişkili varlık sahibi olabilmek ile alakalıdır.

Şahsiyet hususu etrafında kaldığımızdan; belirtimin, yalnızlığın ve şahsi bakışın 'güzelliğini' kalıcı bir şekilde elimizde tutarız.

Bu konuları eline alamamışların kim ve ne olduğundan ziyade işlerin onlar için nasıl yürüdüğü ve hangi noktada olduklarına bakılmaksızın dönen meselelerin en büyüğünün bireyler ile alakasının ne olduğunun ayrıştırılması; sonuç olarak yoldaşların sağlıklı bir şekilde algının üstünleştiriciliğini kullanması şarttır.

Herhangi bir hususatta rahatsız olduğumuz şeyler hakkında şahsiyet çizgisini aşmamaya özellikle özen gösterir, bu konunun algısının da kişisel olarak bu yolu ve yordamı takip edenler ile ortak bir şekilde büyütülmesi ve korunması taraftarı olarak meseleye devam ederiz.

Devam ve ket hususunda algının küçüklüğünden paylanarak cesaret gösterenlerin, bu hususat etrafında varlıkları mevcut değildir.

Bu algının etrafında güzel ve büyük işlerin asıllanması için, özellikle güzel algı etrafında belirtilen üstünlüğün ne olduğuna şahitliğin ve yaşam ile oluşun bunun etrafında dönmesinin gerekliliği, iğrençliğe sabrı kalmamış şahsımın ihtiyacı ve arzusudur.

Bu mevzuatı beslemek ve ortak usullerde ilerletmek işleri devam ve ket hususunun etrafında sıkıcılaşan çirkinlikten arındırır.

Herhangi bakımdan sağlanması öngörülebilen lakin yalnızca şahsiyet etrafında gerçek olabilen güzel algının yaraması, beslenmesi ve mükemmelleşmesi 'Siyah ve siyahın yarattığı kaos' ile mümkündür.

Renklerle maji uygulamanın en kuvvetli ve kesin hali kişilerin zerresel boyut pratiğini* uyguladıktan sonra korunan bütünlük ile bu bütünlüğün üzerine uygulayacağı imajine ve yönlendirmeyle sağlanır.

Siyahı güçlü bir şekilde soluyup imajinasyon ile güçlendirdikten sonra belirttiğim bütünlüğün hemen üzerine "Şahsiyet hususunun algısının tiranlığı" Şeklinde yönlendirmek konuyu kapatır.
Eklemeler ve niyet açısından keyfe göre eklemeler yapılabilir.
Benim önerim algının "varlığım için en güzel şekilde" kelimeleriyle yönlendirilmesi.

Şahsi olarak meselenin şekilli, klas ve güzel algıyla yürümesi gerekliliğine kadar bir belirleyici olduğumdan, esas meselenin anlatımı ve nasıl yürütülmesi gerekliliği mevzuatının devamına Güzel algının hükmü karar verir.

Bu konu etrafında kalamayanlarla şahsen ilgilenmediğimden, gösterilen iğrençliklerin kusuruna bakmayın.



https://ancient-forums.com/threads/...rar-vermeden-sürdürülebilir-gerçeklik.297049/ * (belirttiğim zerre boyutu pratiği)
 
Şahsiyet hususu çoğu kişinin henüz pencereden izlediği, etrafında sağlıklı ve varlayan bir şekilde kalınması açısından belirleyici bir mevzuat ve ilkemizdir.

Bu konu etrafında gelişim göstermeden; ne bir kişi ne de bir fikir olunabilir.

Şahsiyet hususunda işlerin nasıl yürüdüğü değil bu husus etrafında kalınmaz ise işlerin nasıl yürüdüğü önemlidir.

Bu konu; yalnız kalmak, yalnız olunan alanların farkına varmak ve en düzgün belirtimin nasıl olduğunun belirlenmesi konularıyla ilişkili varlık sahibi olabilmek ile alakalıdır.

Şahsiyet hususu etrafında kaldığımızdan; belirtimin, yalnızlığın ve şahsi bakışın 'güzelliğini' kalıcı bir şekilde elimizde tutarız.

Bu konuları eline alamamışların kim ve ne olduğundan ziyade işlerin onlar için nasıl yürüdüğü ve hangi noktada olduklarına bakılmaksızın dönen meselelerin en büyüğünün bireyler ile alakasının ne olduğunun ayrıştırılması; sonuç olarak yoldaşların sağlıklı bir şekilde algının üstünleştiriciliğini kullanması şarttır.

Herhangi bir hususatta rahatsız olduğumuz şeyler hakkında şahsiyet çizgisini aşmamaya özellikle özen gösterir, bu konunun algısının da kişisel olarak bu yolu ve yordamı takip edenler ile ortak bir şekilde büyütülmesi ve korunması taraftarı olarak meseleye devam ederiz.

Devam ve ket hususunda algının küçüklüğünden paylanarak cesaret gösterenlerin, bu hususat etrafında varlıkları mevcut değildir.

Bu algının etrafında güzel ve büyük işlerin asıllanması için, özellikle güzel algı etrafında belirtilen üstünlüğün ne olduğuna şahitliğin ve yaşam ile oluşun bunun etrafında dönmesinin gerekliliği, iğrençliğe sabrı kalmamış şahsımın ihtiyacı ve arzusudur.

Bu mevzuatı beslemek ve ortak usullerde ilerletmek işleri devam ve ket hususunun etrafında sıkıcılaşan çirkinlikten arındırır.

Herhangi bakımdan sağlanması öngörülebilen lakin yalnızca şahsiyet etrafında gerçek olabilen güzel algının yaraması, beslenmesi ve mükemmelleşmesi 'Siyah ve siyahın yarattığı kaos' ile mümkündür.

Renklerle maji uygulamanın en kuvvetli ve kesin hali kişilerin zerresel boyut pratiğini* uyguladıktan sonra korunan bütünlük ile bu bütünlüğün üzerine uygulayacağı imajine ve yönlendirmeyle sağlanır.

Siyahı güçlü bir şekilde soluyup imajinasyon ile güçlendirdikten sonra belirttiğim bütünlüğün hemen üzerine "Şahsiyet hususunun algısının tiranlığı" Şeklinde yönlendirmek konuyu kapatır.
Eklemeler ve niyet açısından keyfe göre eklemeler yapılabilir.
Benim önerim algının "varlığım için en güzel şekilde" kelimeleriyle yönlendirilmesi.

Şahsi olarak meselenin şekilli, klas ve güzel algıyla yürümesi gerekliliğine kadar bir belirleyici olduğumdan, esas meselenin anlatımı ve nasıl yürütülmesi gerekliliği mevzuatının devamına Güzel algının hükmü karar verir.

Bu konu etrafında kalamayanlarla şahsen ilgilenmediğimden, gösterilen iğrençliklerin kusuruna bakmayın.



https://ancient-forums.com/threads/sağlık-ve-şiddet-kontrollü-bir-şekilde-yönetildiğinde-elde-tutulabilen-yaratım-mevzuatı-ve-gerçekten-dostuna-zarar-vermeden-sürdürülebilir-gerçeklik.297049/ * (belirttiğim zerre boyutu pratiği)
Siz Kara Güneşin Askeri misiniz? Yazım şekliniz ona o kadar benziyor ki.
 
Mantık ve mantığın çerçevesindeki kolay gerçeklik.


Dost olabilmek bir başarıdır, Öğretmen olabilmek bir başarıdır, ekonomist olabilmek bir başarıdır, yazar olabilmek bir başarıdır.... Bu şekilde uzar gider; Bu mevzu etrafındaki bahis ise ne olmaya çalışılırken dost, öğretmen, ekonomist veya yazar olunduğudur.

Yoldaş olmaya çalışırken dost olmak ziyandır, destek olmaya çalışırken öğretmen olmak bir ziyandır, yatırımcı olmaya çalışırken ekonomist olmak da, avukat olmaya çalışırken bir yazar olmak da ziyandır.

Nerede duracağını ve nerede devam edeceğini bilmek bizi ziyandan korur.

Bu da esasında işlerin kaynakçılığı ile alakalıdır.

Bazı canlılar meseleler veya ilişkiler etrafında bazen olayları tutturamaz. Örneğin belli atıflar yapıldığı takdirde olacak şeyler atıfların mutlak 'kendisine' dönüklüğü sebebiyle yapılmaz ve mesele algıya kayar.

Hikaye:
Bir müteahhit depreme en dayanıklı yapıyı inşa etmek üzere bir mühendis ile görüşür, hikayede mühendis gerçekten işini iyi yapandır dolayısıyla hakkı olan yüksek ücreti talep eder.
Müteahhit işin hakkını, kişinin gerçekliğini, piyasadaki değerini kestiremeyip anlaşmayı tutturamadığından mühendise "pahalı" Der ve reddeder.

Evrende ve varoluşta bu mühendisten 1 adet vardır. Dolayısıyla o iş hiç bir şekilde olması istenilen şekilde daha ucuz veya daha farklı hiç bir yolla oldurulamaz.
Hikayenin sonu.

Bu hikayedeki basit gerçeklik bir şeylere doğru atıfları yapmayanların yetersizliğidir. Bu evrende bu gerçeklik her ne olursa olsun hiç bir zaman değişmez.

Kişi bu gerçekliği kabul edebilir ve mükemmel bir şekilde olayları tutturmaya yönelebilir. (Bunun için en basit adım yazının sonundaki pratiktir).

Bunun anahtarı bireyselliktir. Bireysellik inşa oldukça, geliştikçe, seviyesi arttıkça kişiler daimi surette olayları tutturmaya başlar.

Kişisel olarak bireysellik olgusu inşa etmek mükemmelliğe yaklaşmaktır, bireysel varoluşçuluk(kişisel inşadan ziyade dışa dönük bireysellik) ise ziyancılıktır.

Bu konunun nihayetine de burdan varılır.

Eğer kişi olayları ciddi anlamda tutturamıyor ise gerçekten ciddi anlamda ziyan etmeye başlar. Buna nazaran kişiler her zaman güzeldir(!) dolayısıyla ziyanı da farklı niteletmeye yönelik baskı ve zulüm ortaya çıkar. Baskı ve zulüm bir noktada gereklidir(!) burada da yanlış kişilere yanlış atıflar yapılmaya başlanır.

Yanlış kişilere yanlış atıflar yapanlarla uğraşılmaz. Mesele iftiracılıktır ve olayın sonu budur.

Biz iftiranın karşısında duranlarız ve nihayetinde bizim üstümüzde hiç kimse yok. Kalıcı bir şekilde bu meseleyi de en güçlü boyutuna taşımak yapabileceğimiz en güzel şeydir.

Kişi iradi olarak belirli bir sağlamlığa erişebilir, en sağlam hale ise belirli bir pratikle ulaşmalıdır.

Sitede belirtilen magnum opus adımlarındaki elixir mevzuatı bu konunun anahtarıdır.

Sağlamlığın elixiri boğazdan gelir(salgılanır, yarar) . Boğaz değerdir, kişinin canı, hayatı, konuşması... Her şeyi boğaza bağlıdır.

Boğaz çakrası iradeden gelen teklik ile varolabilecek en güçlü niyetle kaynaklanırsa bu elixir salgılanmaya başlar.

İradeden gelen tekliğe mükemmel bir şekilde odaklanıp boğaz çakrasını adeta yoktan yaratıyormuş gibi bu teklikle bir süre(20-25dk) 'kaynaklamak' bu elixiri salgılatmaya başlar.

Ardından sadece bu elixire ve boğaz çakrasına meditasyon yapmak( bütünlüğüne odaklanmak) 10-15dk civarı (keyfe göre uzatılabilir) bu sağlamlığı nihai noktasına getirir.

İftiranın karşısında duran ve kişilere yanlış atıflar yapma şanssızlığına düşmemiş herkes sağlamlık bakımından özeldir.

Dolayısıyla bu pratik ve özellikle meditasyon kısmı kişiye bu özelliğin nihai sonucunu getirecektir.

Olayların içerisindeki bilinmezlik ve tam olarak sevdiklerimiz ve bizim olanlar için 'her şey güzel olsun' bunun hakkında bir şeyler yapılması olayı ile alakalı da olan şey güzel algının beslenmesidir. Güzel algı beslendikçe varoluştaki bütün acımasızlıkları keser, yani kişisel nitelikler bakımından düşünebileceğimiz ve varoluştaki bütün 'parayı ödemeden çalışmaz'(unsuru) niteliğindeki her şeyi, öyle kişileri, öyle olguları, öyle zorunlulukları def etmesi için güzel algı beslenir.

Yani bilindiği üzere böyle şeyler vardır. Kişi kendi yakınını böyle şeylerden korumak için 'elinden geleni yapması' içgüdüsüyle bir şeyler yapmak ister. Bu hayatta her yerdedir. Burada bir şeyler inşa olsun diye bağış toplanması bu unsuru def etmek için olabilir. Ruhani bilgi ve pratiklerin paylaşımı da, bunu def etmek için olabilir.
Kişi bu olayların etrafında dikkatli olursa şunu farkeder. Bazı şeyler bilinmezdir. Yani tam olarak neyin bu unsuru def edeceğini nitelemek pek de mümkün değildir.

Çok basit bir örnekle basit anlayışsızlıkla zeusun tapınağına bağış yapmak bu olayı def etmez.

Yine işlerin içinde anlayış olmadan yapılan bütün yardım ve paylaşımlar, hayır işidir. Dolayısıyla cennetten arsa satın almak olur.

Hayır işlerini bu unsuru defetmediği için sevmez, onaylamaz ve yanında durmayız.

En nihayetinde olayların bu yönünü de kusursuzlaştırmak adına çaba sarf edilebilir.

Kişiler sağlamlık açısından sahip olacakları özelliğin nihayetinin ardından güzel algının en nihai pratiği olan bütüncül elixire çalışabilir.

Sağlamlık bakımından özel olan kişiler için gerekli unsurları sevdikleri için def etmek, yanlış atıflar yapanlar için ise doğrusuna yönelmek uğrunda bir çalışma.

Bütüncül elixir salgısı da en basit çalışmalardan biridir.

Sadece varoluşunuzun başından beri sizde olan iradenin(irade çakrası) kendisine(kendisi kavramı burada kritik) odaklanıp bunun üzerine siyah renk imajıyla bu kökenden(yani varoluşunuzun başından beri dahil olarak) tam olarak şu andaki fiziksel bedeninizi tamamıyla sarması ve bu siyahlığın mükemmel bir şekilde 'bozulmadan kalması' yönündeki odağı sürdürmek (gerekli hissettiğiniz süre ve tekrarda) da bütüncül elixir salgılatma pratiği olur.
 
Yaptırım ve nihayet korunması, kişilere yöneltilen sonsuz değişkenlik korkusu.

Kişiler 1 tanedir. Bunu 1 tane yapan şey gerçekten varoluşla yüzleştikleri yaptırımlardır.

Üzüntü bir yaptırımdır, ilhamsızlık bir yaptırımdır, keyifsizlik bir yaptırımdır, yapmacık olmak bir yaptırımdır. Bunların olmaması da bir yaptırımdır.

Bu şekildeki yaptırımlar hayattaki sonucu ve gerçekten gerçek kişiliği etkileyen şeylerdir.

Bir kişi mantıken üzülmemesi gereken bir konuya üzülmez, bir kişi üzgünse bu o kişinin maruz kaldığı varoluşsal bir yaptırımdır. Bu varoluşsal yaptırım bazı canlılar tarafından gerçekten üzerinde yönetim bakımından uğraşılır.

Bu şu şekilde ilerler; bazı canlılar sadece bu şekildeki varoluşsal yaptırımlarla alakalı şeyler boyutundan ibarettir.

Yani bu canlılar 1 değildir. 1 olmayan canlıların hayatlarını ve gidişatlarını bu varoluşsal yaptırım dengesi yönetir.

1 olmayan canlılar, varoluşsal yaptırım dengesi açısından varoluşun saygı hususu çerçevesinde açıktır. Bunun anlamı bu canlıların her halükarda birilerini saygısızlık yaparak üzecekleridir.

Her halükarda birilerini saygısızlık yaparak üzecek olanlar, bu kişilere bağlanır ve zaten mutlak bir şekilde olmayan mutluluk dengelerini sadece saygısızlık yaparak üzdükleri kişilerin üzüntülerine bağlı halde yaşar halde olurlar.

Doğallıktan tamamen yoksun bir biçimde; saygısızlık yaptıkları kişilerin üzüntüleri, mutluluklarıdır.

Bu anlatının etrafında güzel algının bütüncüllüğü yani iktidari gerçekliği bulunur.

Güzel algı 1 olan kişileri kesin ve net vaziyette bu şekildeki yaptırım etrafında sonsuz değişken kişilerden ve ciddi anlamda bağlı halde yaşayarak özgürlüğü kısıtlayanlardan mükemmel ve evrensel bir şekilde korur.


Bir diğer açıdan bakılırsa;
1 olmayan hayatlar 'fantezik evreninde' aslında başkan veya lider bulunmasa da bu şekildeki 1 olmayan hayatlar ile alakalı çok ciddi(!) şekillerde kişilere kurtuluşu sağlayan formlar vardır.

Bunlar düşünce formlarıdır. 1 olmayan hayatlar 'fantezik evreninde' tanrılar ve tanrıçalar hepsi sadece düşünce formudur.

Dolayısıyla bu formlar kişilere her daim 1 olmadıklarına göre kurtuluş sağlar, bundan hoşnut olacak canlılara kıyasla;

1 olan kişiler nihayetinde oldukları "1 tanelik" Açısından korku duyacak yaptırımlara maruz kalır.

Bu düşünce formlarının bir kısmı ibrani lanetler, diğer çoğunluğu farklı kült teşkilatları ve bir kısmı da bireylere aittir.

Her halükarda güzel algı bizi bu tarz şeylerden korur. Bize yapışmış 1 olmayan hayatlardan, ve gerçekten yaptırımla yüzleşmemizi sağlamaya çalışan çok ciddi(!) figürlerle alakalı olarak varolabilecek tek evrensel koruma güzel algıdır.

Güzel algının en nihai pratiğinden sonra kişi fiziksel bütünlüğü merkezinde, salgılanan bütüncül elixiri;

'Zaten varolan' fikriyle fiziksel bedeninin sınırlarındaki siyah çizgiyle(güzel algı çizgisi) birleştirip (suyu suya karıştırmak gibi) tüm iradesiyle "çalıştırması" Ve son kez nihayet bakımından tekrar iradesiyle damgalaması; bu konunun kendiminde taşıdığı gibi aynı zamanda da korunaklı ve gerçekçi şekilde taşınmasını sağlar.
 

Al Jilwah: Chapter IV

"It is my desire that all my followers unite in a bond of unity, lest those who are without prevail against them." - Shaitan

Back
Top