Chlorophyll
Member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 126
Seçimler, iyi görüsü, gizlilik ve öz onay mekanizması etrafında gerçeklik dengesinin korunmasının nihai unsurları bulunur.
Bu unsurlar adalet terazisi kavramıyla alakalıdır.
Adalet terazisi; bir şeylerin belirlenmesi mevzuatında en incelikli işlerin mutlak mevzuat olmasının önündeki tek engel olan "adaletsizliğin hoşnutları"nın varoluştan tamamen silinmesine yöneliktir.
Adaletsizliğin hoşnutlarının alakalı olabildiği son mevzuat 'aralık' kavramıdır.
Aralık; bir şeylerin sürüyor olması bakımından bir şeyleri belirlemesi yönünde önem taşır.
Aralığa sahip olmak doğal unsurlar ve adil şekillerde uygundur.
Fakat birilerine yapılan yanlıştan, kaçılan sorumluluklardan veya birini satıp da kendini kurtarmaktan elde edilmiş zaman aralıkları; diğerlerine odaklıdır, dolayısıyla bireylere ait değildir.
Varoluştaki inceliğin her şeyi hesaba katarak iyileştiriciliğinin önünde sadece bunlar kalmıştır.
İncelikli işler yapabilen kişiler çok nadir dolayısıyla en üstün seviyelerdedir.
Bu kişiler bizim birliğimizin en kıdemli ve gerçek kişileridir.
Bu kişiler her daim bizi sever ve hayatımızı hep iyi şeylerle donatır.
Bu konular etrafında incelikli işler yapabilme seviyesine doğru ilerlemek ve esasında bu işler etrafında iyilikle doğrulmak hepimizin baş koyması gereken bir olgudur.
İncelikli işler seviyesi, ilahi düzlemdeki en üst seviyedir.
Yani bu seviyeden bir üstü daha yoktur.
Gerçeklik algısı ve farkındalığın mutlak özgürlüğü açısından bu seviyeyle alakadar olunması hem bireyi yapabilirite açılarından kıdemlileştirmeye hem de durumu kalıcı ve mükemmel bir şekilde arındırması dolayısıyla iyileşmeye kitler.
İncelikli işlerin mutlak mevzuat olması yönündeki bu meselenin konusu zehirden ve zehirlilerden özgürleşmektir.
Lagur rünü ya da ateş elementiyle "Zehiri yayandan ve zehirleyenden sonsuz ve kalıcı onlara karşı kör nokta derecesinde gizlilik sahipliği" var edilebilir.
Normal eklemelere ek olarak 'adalet temelinde' olumlaması pratiği çok daha güçlü çalıştırır.
Mantıken onlar da bize karşı kör nokta uğraşındadır fakat konu sadece bizim üzerimize kalmıştır.
Bu mevzu bu yazıda bahsettiğim meselenin devamıdır ve dahasını da sadece iyileşme durumuna kilitler.
Bu unsurlar adalet terazisi kavramıyla alakalıdır.
Adalet terazisi; bir şeylerin belirlenmesi mevzuatında en incelikli işlerin mutlak mevzuat olmasının önündeki tek engel olan "adaletsizliğin hoşnutları"nın varoluştan tamamen silinmesine yöneliktir.
Adaletsizliğin hoşnutlarının alakalı olabildiği son mevzuat 'aralık' kavramıdır.
Aralık; bir şeylerin sürüyor olması bakımından bir şeyleri belirlemesi yönünde önem taşır.
Aralığa sahip olmak doğal unsurlar ve adil şekillerde uygundur.
Fakat birilerine yapılan yanlıştan, kaçılan sorumluluklardan veya birini satıp da kendini kurtarmaktan elde edilmiş zaman aralıkları; diğerlerine odaklıdır, dolayısıyla bireylere ait değildir.
Varoluştaki inceliğin her şeyi hesaba katarak iyileştiriciliğinin önünde sadece bunlar kalmıştır.
İncelikli işler yapabilen kişiler çok nadir dolayısıyla en üstün seviyelerdedir.
Bu kişiler bizim birliğimizin en kıdemli ve gerçek kişileridir.
Bu kişiler her daim bizi sever ve hayatımızı hep iyi şeylerle donatır.
Bu konular etrafında incelikli işler yapabilme seviyesine doğru ilerlemek ve esasında bu işler etrafında iyilikle doğrulmak hepimizin baş koyması gereken bir olgudur.
İncelikli işler seviyesi, ilahi düzlemdeki en üst seviyedir.
Yani bu seviyeden bir üstü daha yoktur.
Gerçeklik algısı ve farkındalığın mutlak özgürlüğü açısından bu seviyeyle alakadar olunması hem bireyi yapabilirite açılarından kıdemlileştirmeye hem de durumu kalıcı ve mükemmel bir şekilde arındırması dolayısıyla iyileşmeye kitler.
İncelikli işlerin mutlak mevzuat olması yönündeki bu meselenin konusu zehirden ve zehirlilerden özgürleşmektir.
Lagur rünü ya da ateş elementiyle "Zehiri yayandan ve zehirleyenden sonsuz ve kalıcı onlara karşı kör nokta derecesinde gizlilik sahipliği" var edilebilir.
Normal eklemelere ek olarak 'adalet temelinde' olumlaması pratiği çok daha güçlü çalıştırır.
Mantıken onlar da bize karşı kör nokta uğraşındadır fakat konu sadece bizim üzerimize kalmıştır.
Bu mevzu bu yazıda bahsettiğim meselenin devamıdır ve dahasını da sadece iyileşme durumuna kilitler.