Chlorophyll
New member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 81
Liderlik ve devamı konularında üstüne basa basa "hoşlanılmayan". Çeşitli kaynaklardan öğrenildiği üzere; liderlik niteliklerini istediği noktaya vardırmanın yollu, ve yolsuz olması konularında "bilmiş" Karakterlerin kalakaldığı; hoşnutsuzluk sergileme çıkmazı.
Bir şekilde anlatmaya uğraştığım ve liderliğin konusu üzerinde çeşit çeşit argüman ve ne yazık ki yokluğun eseri olan lider usulünün hakkıyla hoşlanılan tutulması ve tutulabilmesinin sağlanmamasının getirdiği gerçeklik.
Bu konu basitçe belirtilirse; seidr, kader örücülüğü, koruyucu demonluk gibi gibi mutlak bilimlerin hakimleri arasından yalnızca gerçek olanlar bu bilimi kullanabilirler.
Liderlik, yol göstericiliği; konularının etrafında bilimsel açılardan kişiler kendileri hakkında bilmiş oldukları vaziyetlerden kendilerini sorumlu tutmadan önce sadece güzel ve hakiki niyetlenme usulünü tutmalı, en yüce olan ve varlığın hakikiliğinin yol tutuculuğuna "bilmiş" Durumdan hareketle kabul göstermeli.
Bu yol tutuculuğuna kabul, uygulanmadığı takdirde orijinal olmayan fakat kendi görüleri dahilinde üstadı oldukları bir çok seidr uygulayıcısından bile görüldüğü üzere yoldan sapıklık "niyeti" Dolayısıyla gerçek olmayan ancak ve ancak "üstelendiği" İçin bireylerin kendini doyuran üstadlıklar varolur.
Hakiki bir şekilde varolmayan yol tutuculuğu niyeti ve hakiki bir şekilde var edilen yol tutuculuğu niyeti "Güzelliğin" Yaramasında belirleyici faktördür.
Günümüzde esas mesele olan "Güzellik" Yokluğunun çözümü bu niyet ve usulün gerçek olmasıdır.
Güzellik ancak bireyin kendisi tarafından var edilen "hakiki yol tutuculuğu niyetiyle" Mümkündür.
Etrafta varolan güzelleme, çıkarcı yönetilen hoşnutluk; gibi teknikler yüzünden gölgelenmiş gerçek güzellik, bireysel olarak var edilmeden gölgeden arınmaz.
Şimdinin, davamızın, yolumuzun ve dinimizin esas meselesi "Güzelliği var etmektir"
Esas güzel olan niyete erişmek ve hakiki yol tutuculuk yolunda "Gerçek" Bilimiyle varolmak ruhun eter ile doldurulup vucuda "hakiki yol tutuculuk niyetiyle" "Oturtulması pratiğiyle sağlanır.
Niyete ekleme yapılmak istenirse
"Varolabilecek en güzel şekilde" Eklemesi pratiğin getirebileceği ve yönelimin düzelmesi dolayından "yenilenen" Ümidi coşturur.
Eter ve ruhun fiziksel bedende yaratabileceği güzelliği mutlak ölçütte kesin ve "En güzel yol ve yordamla" Başlatır, programlar ve oluşturursunuz.
Bir şekilde anlatmaya uğraştığım ve liderliğin konusu üzerinde çeşit çeşit argüman ve ne yazık ki yokluğun eseri olan lider usulünün hakkıyla hoşlanılan tutulması ve tutulabilmesinin sağlanmamasının getirdiği gerçeklik.
Bu konu basitçe belirtilirse; seidr, kader örücülüğü, koruyucu demonluk gibi gibi mutlak bilimlerin hakimleri arasından yalnızca gerçek olanlar bu bilimi kullanabilirler.
Liderlik, yol göstericiliği; konularının etrafında bilimsel açılardan kişiler kendileri hakkında bilmiş oldukları vaziyetlerden kendilerini sorumlu tutmadan önce sadece güzel ve hakiki niyetlenme usulünü tutmalı, en yüce olan ve varlığın hakikiliğinin yol tutuculuğuna "bilmiş" Durumdan hareketle kabul göstermeli.
Bu yol tutuculuğuna kabul, uygulanmadığı takdirde orijinal olmayan fakat kendi görüleri dahilinde üstadı oldukları bir çok seidr uygulayıcısından bile görüldüğü üzere yoldan sapıklık "niyeti" Dolayısıyla gerçek olmayan ancak ve ancak "üstelendiği" İçin bireylerin kendini doyuran üstadlıklar varolur.
Hakiki bir şekilde varolmayan yol tutuculuğu niyeti ve hakiki bir şekilde var edilen yol tutuculuğu niyeti "Güzelliğin" Yaramasında belirleyici faktördür.
Günümüzde esas mesele olan "Güzellik" Yokluğunun çözümü bu niyet ve usulün gerçek olmasıdır.
Güzellik ancak bireyin kendisi tarafından var edilen "hakiki yol tutuculuğu niyetiyle" Mümkündür.
Etrafta varolan güzelleme, çıkarcı yönetilen hoşnutluk; gibi teknikler yüzünden gölgelenmiş gerçek güzellik, bireysel olarak var edilmeden gölgeden arınmaz.
Şimdinin, davamızın, yolumuzun ve dinimizin esas meselesi "Güzelliği var etmektir"
Esas güzel olan niyete erişmek ve hakiki yol tutuculuk yolunda "Gerçek" Bilimiyle varolmak ruhun eter ile doldurulup vucuda "hakiki yol tutuculuk niyetiyle" "Oturtulması pratiğiyle sağlanır.
Niyete ekleme yapılmak istenirse
"Varolabilecek en güzel şekilde" Eklemesi pratiğin getirebileceği ve yönelimin düzelmesi dolayından "yenilenen" Ümidi coşturur.
Eter ve ruhun fiziksel bedende yaratabileceği güzelliği mutlak ölçütte kesin ve "En güzel yol ve yordamla" Başlatır, programlar ve oluşturursunuz.