Chlorophyll
Member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 137
Birey bir şeyi beğenmediğinde gösterebileceği davranışların mutlak kısası "kendi yapması" dır.
Kendi yapması kısası genel olarak belirtimi yapılan ölçütlerde değil aslında tetiklemek usulünden doğan akışın matematiğiyle ayrıştırılır.
Yani genel hayattaki kendi paranı kendin kazan gibi biçimlerden ziyade kendi ilkelerini kendin belirle gibi bir usule görelikten hesaplanan bir bilimdir.
Kendi ilkelerini hiç bir şekilde kendi belirlemeyen birey bir şeyi beğenmediğinde sadece yok eder.
Kendi ilkelerini sadece kendi belirleyen birey ise bir şeyi beğenmediğinde sergilediği davranış 'medeniliktir'.
Kendi ilkelerini kendi belirlemeyen bireyler, şeyler, şey olmayan etler ve dahası 'sınıfı' bu hayatta gayet dolu ve bir yere çıkan varlıklar olabilirler.
Medeni bireyler olarak çeşitli yollar ile hiç olmamış hale getirmeye çalıştığımız veya yok etmeye gayret ettiğimiz saldırgan kompleks enerji varlıkları, yanlış hareket eden düşünce formları, dengeyi bozan düzensiz kütleler ve en nihayetinde medeniyetin zirvesine ulaşmamızdaki son engel olan bencil-muaf yaşamcıllar bu hayatta gayet dolu ve bir yere çıkan varlıklara sahip olabilirler.
Basit bir örnekten anlatımla karşımıza çıkan en bencil-muaf yaşamcıllardan olan zulmeden firavunlar; doluluk anlamında gayet acımasız ve serttir, bir yere çıkan varlıklarının ise kesinlikle kışkırtıcı ve bireysel sınırlarımızı zorlayarak bizi daha dayanıklı hale getiren zorlu koşulların kendileri olmaları açısından tanımları yapılabilir.
Bu unsurların mutlak eksiği 'çizgi' dir.
Çizgi bir şeyi, bireyi, kişiyi veya bir varlığı evrenin varoluşunun 'ciddiyeti' ile aynı seviyeye getirmesi açısından ilgilidir.
Bu ciddiyet ile aynı seviyede olmayan her şeyi sadece ama sadece 'fantezik' olarak tanımlarız.
Fantezik olmanın yanlışı, öngörülebildiği üzere olamamak değil olana kafa tutarak 'kaçırmaktır'.
Neyin kaçırıldığı konusu ise basit bir şekilde 'en üstün varolaşsal sınıftanlık' olarak anlatılır.
Herkes ve neredeyse her şey bulunulan ortamın esas hükmü nedeniyle dolu ve bir yere çıkan varlıklığı ister.
Pek azı esas çizgiden bunu elde eder ve konu sadece keyif ve haz almaya doğru evrilmeye başlar.
Bu çizgideliğin önemini genelde kendimize anlatmak üzere sadece haşerelere bakar feyz alır ve devam ederiz.
İsteyen bu çizgiye kendini, esaslı bir şekilde kitleyebilir.
ancient-forums.com
Bu yazıdaki 'hakiki yol tutuculuğu niyeti' pratiği, kişinin çizgiyi kendisi için çekmesidir.
Kişi çizgiyi kendi için çektiği takdirde konu kapanır.
Esas çizgi de 'kişinin çizgiyi kendi için çekmesidir. "
Kendi yapması kısası genel olarak belirtimi yapılan ölçütlerde değil aslında tetiklemek usulünden doğan akışın matematiğiyle ayrıştırılır.
Yani genel hayattaki kendi paranı kendin kazan gibi biçimlerden ziyade kendi ilkelerini kendin belirle gibi bir usule görelikten hesaplanan bir bilimdir.
Kendi ilkelerini hiç bir şekilde kendi belirlemeyen birey bir şeyi beğenmediğinde sadece yok eder.
Kendi ilkelerini sadece kendi belirleyen birey ise bir şeyi beğenmediğinde sergilediği davranış 'medeniliktir'.
Kendi ilkelerini kendi belirlemeyen bireyler, şeyler, şey olmayan etler ve dahası 'sınıfı' bu hayatta gayet dolu ve bir yere çıkan varlıklar olabilirler.
Medeni bireyler olarak çeşitli yollar ile hiç olmamış hale getirmeye çalıştığımız veya yok etmeye gayret ettiğimiz saldırgan kompleks enerji varlıkları, yanlış hareket eden düşünce formları, dengeyi bozan düzensiz kütleler ve en nihayetinde medeniyetin zirvesine ulaşmamızdaki son engel olan bencil-muaf yaşamcıllar bu hayatta gayet dolu ve bir yere çıkan varlıklara sahip olabilirler.
Basit bir örnekten anlatımla karşımıza çıkan en bencil-muaf yaşamcıllardan olan zulmeden firavunlar; doluluk anlamında gayet acımasız ve serttir, bir yere çıkan varlıklarının ise kesinlikle kışkırtıcı ve bireysel sınırlarımızı zorlayarak bizi daha dayanıklı hale getiren zorlu koşulların kendileri olmaları açısından tanımları yapılabilir.
Bu unsurların mutlak eksiği 'çizgi' dir.
Çizgi bir şeyi, bireyi, kişiyi veya bir varlığı evrenin varoluşunun 'ciddiyeti' ile aynı seviyeye getirmesi açısından ilgilidir.
Bu ciddiyet ile aynı seviyede olmayan her şeyi sadece ama sadece 'fantezik' olarak tanımlarız.
Fantezik olmanın yanlışı, öngörülebildiği üzere olamamak değil olana kafa tutarak 'kaçırmaktır'.
Neyin kaçırıldığı konusu ise basit bir şekilde 'en üstün varolaşsal sınıftanlık' olarak anlatılır.
Herkes ve neredeyse her şey bulunulan ortamın esas hükmü nedeniyle dolu ve bir yere çıkan varlıklığı ister.
Pek azı esas çizgiden bunu elde eder ve konu sadece keyif ve haz almaya doğru evrilmeye başlar.
Bu çizgideliğin önemini genelde kendimize anlatmak üzere sadece haşerelere bakar feyz alır ve devam ederiz.
İsteyen bu çizgiye kendini, esaslı bir şekilde kitleyebilir.
"GÜZELLİK" Vermek, almak, iyiye niyetlenmek ve çeşitli noktalarda olması istenilen liderliğin nitelikleri konusundaki 'bilmişlik'.
Liderlik ve devamı konularında üstüne basa basa "hoşlanılmayan". Çeşitli kaynaklardan öğrenildiği üzere; liderlik niteliklerini istediği noktaya vardırmanın yollu, ve yolsuz olması konularında "bilmiş" Karakterlerin kalakaldığı; hoşnutsuzluk sergileme çıkmazı. Bir şekilde anlatmaya uğraştığım...
Bu yazıdaki 'hakiki yol tutuculuğu niyeti' pratiği, kişinin çizgiyi kendisi için çekmesidir.
Kişi çizgiyi kendi için çektiği takdirde konu kapanır.
Esas çizgi de 'kişinin çizgiyi kendi için çekmesidir. "