Chlorophyll
Member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 116
Kandırmaca usulleri aslında çok basittir. Basit olmayan şey ise eminlik sağlamaktır.
Eminlik sağlandığında ve sağlanmış halinin üzerinden gerçek kişiler doğallık ve duyumsal açılardan mükemmelliğe doğrulur ve nihayetinde doğanın kudretine ve duyumsandığındaki can vericiliğine yaklaşmaya ve bunu kendinde barındırmaya başlar.
Doğallık ve duyumsal yollarla elde edilebilecek çok şey vardır.
Bunlardan en önemli ve kritik olanı istektir.
İstek bütüncül ve ciddi bir yapı taşıdır.
Bir kişinin sahip olduğu istek, hayatın ve bolluğun o kişi etrafında daima varolmasını sağlayacak bir merkezdir.
İbrani, yeni çağcı, sapmış, yozlaşmış ve saf olmayan inançlar; kişilerden kandırmaca usulleriyle eminlik sömürüsü yaparak, kendi takipçilerine ve bizzat kendilerine eminlik üzerinden inşa edilebilecek şeyleri inşa etmeye çalışır.
Bu konu hakkında sömürü yaparlık en çok diğerlerinin üzerine atılan mevzuattır, çünkü bunun başlığı 'hakikiliktir'.
Hakiki olmak ve hakikilik etrafındaki anlatılardan ziyade bu konu kara büyünün mevzuatıdır.
Kara büyüyle sürdürülen bu sömürünün ve bu şekilde süren olayların etrafında gerçekten eminliğe sahip olanlar ciddi lanetlere maruz kalır.
Gerçek eminlik günümüz dünyasındaki inanç savaşlarının en çok hedeflediği noktadır.
Kara büyü usulleriyle süren aldatmacalardan ve yığınla ilerlemiş korku yöneltimlerine kadar kara büyünün bir çok çeşidi gerçekten emin olanlara yöneltilir.
Bu kara büyü çeşitleri kişilerin benliğine yöneltilen ve benliğin 'kendinden sayma' yapısını hedefleyen 'kabul gösterme' nin hüküm altına alınması yani gerçek isyanı bastırma noktasından başlar.
Kişi gerçekten emin olduğu mevzuatlarda gerçekten isyan eder ve haklıdır. Kara büyüyle doğal ve duyumsal işler başarmak isteyenlerin ise istemediği şey budur çünkü bir şeyler onların tarafında kalmaz.
Bir şeyler onların tarafında kalsın ve bu sistemsel bir süreç halinde yalanlarını ve yokluk odaklı hayatlarını korusun diye bu konular hakkında lanetler yaratır, bu lanetlerin üzerinden de doğal ve duyumsal şeylerin temeli olan eminliği sömürerek ezici olmaya çalışırlar.
Bunların farkında olmalı ve lanetlerin başladığı noktadan itibaren kişi kendini korumaya almalı ve gerçekten emin olma yapısı etrafında mutluluk esanslarıyla yükselmelidir.
Kişinin 'gerçekten eminliğini' korumaya alması ve yaşam usulleri etrafında doğanın ve duyumsal şeylerin güzelliğiyle canlanması bir şeylerin gerçek olması açısından kritiktir.
Bu lanetlerden kişi inanç esanslarıyla korunur. İnanç esansları kişilerin korunması açısından olmazsa olmaz şeylerdir.
Bunun ardından gerçek eminlik ve gerçeğin en önemli yapıtaşlarından olan duyu ve doğa süreçleri ciddi bir şekilde inşa edilmelidir.
Bunun için kişi sakral çakrayla çalışmalı ve sakral çakranın sağlamlık sağlayışından hareketle doğayı ve duyumsal güzellikleri kabullenerek dönüşüm ve doğuş durumuna gelmeli.
Sakral çakranın en güzel ve özellikle bu konuya odaklı çalışma usulu öz chi(prana) yaratmaya odaklı meditasyondur.
Öz chinin yaratım noktası burasıdır. Kişi güçlü bir odak ve niyet ile sakral çakrasına bu şekilde odaklanır ve bunu uzunca bir süre (30-45dk gibi) sürdürürse başarıya ulaşır.
(Bu meditasyondan önce sakral çakrayı herhangi kir ve negatif enerjiden temizlemek ve ılık duş almak veya nefes egzersizleri yapmak daha iyi hissedilmesine yardımcı olabilir)
Ardından öz chinin yaramaya başladığı durumdaki sakral çakra ve yaramış olan öz chi 'ışık' soluyarak veya güçlü bir zihinle parlatılarak mükemmel dokunulmazlık niyetiyle 'kutsanmalı'.
Hayat kutsaldır. Daha kutsal ve dokunulmaz olan şey ise gerçeğin son hususuna yönelen yaşam gücü ve yaramasıdır.
Yaşam gücünden yoksun ve bunu yaratır vaziyette olmayan sakral çakra ve bu halde süren cinselliğin kutsanmasına kıyasla bu durum kişinin en doğal ve gerçek cinselliği yaşatmasıdır.
Eminlik sağlandığında ve sağlanmış halinin üzerinden gerçek kişiler doğallık ve duyumsal açılardan mükemmelliğe doğrulur ve nihayetinde doğanın kudretine ve duyumsandığındaki can vericiliğine yaklaşmaya ve bunu kendinde barındırmaya başlar.
Doğallık ve duyumsal yollarla elde edilebilecek çok şey vardır.
Bunlardan en önemli ve kritik olanı istektir.
İstek bütüncül ve ciddi bir yapı taşıdır.
Bir kişinin sahip olduğu istek, hayatın ve bolluğun o kişi etrafında daima varolmasını sağlayacak bir merkezdir.
İbrani, yeni çağcı, sapmış, yozlaşmış ve saf olmayan inançlar; kişilerden kandırmaca usulleriyle eminlik sömürüsü yaparak, kendi takipçilerine ve bizzat kendilerine eminlik üzerinden inşa edilebilecek şeyleri inşa etmeye çalışır.
Bu konu hakkında sömürü yaparlık en çok diğerlerinin üzerine atılan mevzuattır, çünkü bunun başlığı 'hakikiliktir'.
Hakiki olmak ve hakikilik etrafındaki anlatılardan ziyade bu konu kara büyünün mevzuatıdır.
Kara büyüyle sürdürülen bu sömürünün ve bu şekilde süren olayların etrafında gerçekten eminliğe sahip olanlar ciddi lanetlere maruz kalır.
Gerçek eminlik günümüz dünyasındaki inanç savaşlarının en çok hedeflediği noktadır.
Kara büyü usulleriyle süren aldatmacalardan ve yığınla ilerlemiş korku yöneltimlerine kadar kara büyünün bir çok çeşidi gerçekten emin olanlara yöneltilir.
Bu kara büyü çeşitleri kişilerin benliğine yöneltilen ve benliğin 'kendinden sayma' yapısını hedefleyen 'kabul gösterme' nin hüküm altına alınması yani gerçek isyanı bastırma noktasından başlar.
Kişi gerçekten emin olduğu mevzuatlarda gerçekten isyan eder ve haklıdır. Kara büyüyle doğal ve duyumsal işler başarmak isteyenlerin ise istemediği şey budur çünkü bir şeyler onların tarafında kalmaz.
Bir şeyler onların tarafında kalsın ve bu sistemsel bir süreç halinde yalanlarını ve yokluk odaklı hayatlarını korusun diye bu konular hakkında lanetler yaratır, bu lanetlerin üzerinden de doğal ve duyumsal şeylerin temeli olan eminliği sömürerek ezici olmaya çalışırlar.
Bunların farkında olmalı ve lanetlerin başladığı noktadan itibaren kişi kendini korumaya almalı ve gerçekten emin olma yapısı etrafında mutluluk esanslarıyla yükselmelidir.
Kişinin 'gerçekten eminliğini' korumaya alması ve yaşam usulleri etrafında doğanın ve duyumsal şeylerin güzelliğiyle canlanması bir şeylerin gerçek olması açısından kritiktir.
Bu lanetlerden kişi inanç esanslarıyla korunur. İnanç esansları kişilerin korunması açısından olmazsa olmaz şeylerdir.
Bunun ardından gerçek eminlik ve gerçeğin en önemli yapıtaşlarından olan duyu ve doğa süreçleri ciddi bir şekilde inşa edilmelidir.
Bunun için kişi sakral çakrayla çalışmalı ve sakral çakranın sağlamlık sağlayışından hareketle doğayı ve duyumsal güzellikleri kabullenerek dönüşüm ve doğuş durumuna gelmeli.
Sakral çakranın en güzel ve özellikle bu konuya odaklı çalışma usulu öz chi(prana) yaratmaya odaklı meditasyondur.
Öz chinin yaratım noktası burasıdır. Kişi güçlü bir odak ve niyet ile sakral çakrasına bu şekilde odaklanır ve bunu uzunca bir süre (30-45dk gibi) sürdürürse başarıya ulaşır.
(Bu meditasyondan önce sakral çakrayı herhangi kir ve negatif enerjiden temizlemek ve ılık duş almak veya nefes egzersizleri yapmak daha iyi hissedilmesine yardımcı olabilir)
Ardından öz chinin yaramaya başladığı durumdaki sakral çakra ve yaramış olan öz chi 'ışık' soluyarak veya güçlü bir zihinle parlatılarak mükemmel dokunulmazlık niyetiyle 'kutsanmalı'.
Hayat kutsaldır. Daha kutsal ve dokunulmaz olan şey ise gerçeğin son hususuna yönelen yaşam gücü ve yaramasıdır.
Yaşam gücünden yoksun ve bunu yaratır vaziyette olmayan sakral çakra ve bu halde süren cinselliğin kutsanmasına kıyasla bu durum kişinin en doğal ve gerçek cinselliği yaşatmasıdır.