Welcome to our New Forums!

Our forums have been upgraded and expanded!

Necromancy: Materyalizasyon

Joined
Dec 20, 2020
Messages
231
Materyalizasyon, bir seans sırasında bir Medyum tarafından görünüşte sağlam ruh yüzleri, vücut parçaları veya tam ruh figürleri oluşturma sürecidir . Bir zamanlar tam beden cisimleşmeleri, büyük konsantrasyon, psişik enerjiden yararlanma ve hatta ortam adına ağırlık kaybı gerektiren fiziksel Ortam'ın nihai başarısı olarak kabul edildi.

Onu kitap içinde Spiritualistler , yazar Ruth Brandon gibi erken belirtiler spekülasyon rap , aletleri ve ruh ışıkları oynarken hayalet eller sadece gerçek iş eylemlerine kurşun-vardı seansları : insanlara ruhların bütün organları getirerek. 19. yüzyılın ortalarında medyumlar için popüler bir el kitabı, uygulayıcılara ruh rehberlerinin liderliğini takip etmelerini tavsiye etti, çünkü tüm ruhlar gerçekleşme yeteneğine sahip değildi. El kitabının iddiasına göre tüm ortamlar potansiyele sahiptir, ancak çok azı gerekli enerjiyi toplayabilir veya fenomenin ortaya çıkmasını bekleyecek sabra sahip olabilir.

Materyalizasyon tezahürleri genellikle benzer bir rutini takip ederdi. Ortam, Ektoplazma üretmek için gerekli psişik enerjiyi toplamak için bir kabine girerdi . Kısa süre sonra beyaz bir ışık noktası veya beyazlık pulları belirecek ve buharlı bir beyazlık bulutuna yayılacaktı. Daha sonra, genellikle karanlık dolap perdelerinin üzerinde veya önünde bir yüz belirirdi; şanslı durumlarda, bütün bir insan ortaya çıkar. Ruh daire boyunca dolaştıktan sonra, kabine geri döndü ya da muhteşem bir etki ile eriyip gitti. Her zaman dolapta bulunan ortam, işlem sırasında önemli ölçüde ağırlık kaybedebilir ve sonrasında oldukça zayıftı.

Materyalizasyonu kolaylaştırmak için ortamın kendi vücudundan Ektoplazmayı ve ayrıca bakıcılardan manyetizasyon yoluyla toplananları yansıtması gerektiğini öne sürdü. Ruh daha sonra bu astral maddeye bürünür ve ortaya çıkar. Dönüşüm tamamlanmamışsa, ortam ruh perdesini alır ve başkalaşım adı verilen bir süreç olan ruhun bir bölümünü üstlenir.

Sadece kısa bir süreliğine ortaya çıkmasına rağmen, ünlü ruh kontrolü John King , Ira Davenport'un 1850'deki silah patlamasının ışığında gerçekleşti (bkz. Davenport Brothers ). İlk tam biçimli cisimleşme, 1860'ta Robert Dale Owen'a, Kate ve Maggie Fox'un ablası Leah Underhill aracılığıyla göründü (bkz. Fox Sisters ). Owen, peçeli ve parlak bir figürün belirdiğini ve odanın içinde yürüdüğünü ve sonra ortadan kaybolduğunu bildirdi. Altta kalmamak için Kate Fox, müşterilerinden birinin ölen karısı Bayan Livermore figürünü yarattı ve sık sık Benjamin Franklin'in ruhunu kendi çevresine getirdi.

Agnes Guppy ruhları somutlaştıran ilk İngiliz medyum olduğunu iddia etti ve 1872'de John King'in hayaletini şaşkın bakıcılarına getirdi. John King ayrıca Bay ve Bayan Nelson Holmes'un ve Bayan Guppy'nin çırakları Frank Herne ve Charles'ın Seanslarında da yer aldı. Williams. Bir Herne-Williams Seansında oturanlar, John King'in elini bile sıkabilirdi. Ancak tüm çabaları, Katie King'in medyum Florence Cook tarafından gerçekleştirilmesiyle kısa sürede geride kaldı .

Cook, 1872'de yüzlerle başlayarak baştan itibaren cisimleştirme konusunda uzmanlaştı. 1873'ün ortalarında, John'un kızı olduğu iddia edilen Katie King'i, Seans odasında dolaşan, bakıcılara dokunan ve okşayan ve onlara izin veren beyaz örtülü, yalınayak bir figür olarak tanıttı. karşılığında kendisine dokunulması. Dokunulduğunda sıcak hissetti, ete ve kana sahip görünüyordu ve anında bir histi.

Katie, Cook'a çok benziyordu. Aralık 1873'te, Caithness Kontu ve Kontesi için bir Seans sırasında, bakıcı William Volckman Katie'yi yakaladı ve Katie'nin hayalet değil, kostümlü Cook olduğunu iddia ederek hayaletle mücadele etti . Katie iyi bir mücadele verdi, Volckman'ın burnunu kaşıdı ve birkaç bıyığını çıkardı. Diğer bakıcılar ikisini ayırdı ve Katie'yi beş dakika sonra darmadağınık ama hala bağlı ve mühürlü bulunan Cook'a yeniden katılması için dolaba geri verdi. Spiritüalistler, Cook'un ciddi şekilde yaralanmasına veya ölümüne neden olabileceğini söyleyerek Volckman'ı davranışından dolayı şiddetle kınadılar. Gerçekleşmeler sırasında ortamların oldukça savunmasız olduğuna inanılıyordu.

Cook'un en güçlü destekçilerinden biri , Volckman olayından sonra onu araştıran ünlü bilim adamı Sir William Crookes'du. Crookes, Katie King'in gerçekleşmesinin tamamen gerçek olduğunu söyledi. Katie'yi, ruhun varlığının kanıtı olarak Cook'un masumiyetiyle birleştiğinde, sevimliliğini ve iyi doğasını öne sürerek kendinden geçmiş terimlerle tanımladı. Hatta Katie, Crookes'un çocuklarına 17. yüzyıl Jamaika'sındaki görkemli günlerinin hikayelerini anlatarak ninniler söyledi. Crookes, Katie ve Cook'u birlikte fotoğrafladı ama ne yazık ki tabakları yok etti. Katie'nin birkaç resmi kaldı, ancak biri Crookes'un kolunda.

İlk günlerinde, gerçek adı Marthe Beraud olan medyum Eva C., Hint Brahman Bien Boa'yı hayata geçirdi . Fotoğraflar, Bien Boa'yı bir keşişin alışkanlığı gibi beyaz bir giysi giyen, başlığı metal bir miğferin üzerine geçirmiş, uzun boylu bir adam olarak gösteriyor. Sakallıydı ve hiçbir şekilde Beraud'a benzemiyordu. Görünüşü tuhaf olsa da Bien Boa gerçekti. Performansı için alkışları kabul etmek için kabine perdelerinin arkasından dönecekti. Ne yazık ki Bien Boa biraz fazla gerçekçiydi; gerçek adı Areski'ydi ve eski bir arabacıydı ve çok yaşıyordu.

Daha sonra, Beraud (Eva C. adıyla anılacaktır) başta ABD Başkanı Woodrow Wilson, Bulgaristan Kralı Ferdinand ve aktris Mona Delza olmak üzere birçok hükümet ve tarihi şahsiyetin yüzlerini ve biçimlerini hayata geçirdi. Eleştirmenler, materyalizasyonları düz ve iki boyutlu buldular ve büyük olasılıkla dergi ve gazetelerden muslinle kaplı kesikler olduklarını iddia ettiler. Hatta bir yüzün alnında Fransız dergisi Le Miroir kelimelerinin bir kısmı vardı. Beraud'un araştırmacılarından Baron Albert von Schrenck-Notzing , bu tür tesadüfleri hipermnezi , çok keskin hafıza ve kriptomnezi , bilinçaltında gömülü zihinsel görüntüleri hatırlama yeteneği ile ilişkilendirdi. Beraud'un geçmişinden çıkarılan bu tür reprodüksiyonlara “ideoplast” deniyordu. (Bkz. İdeoplasti .)

En iyi hayalet efektlerini hazırlamak için medyumlar arasında dolaşan tarifler. Biri 21 yarda ince beyaz ipek tül gerektirdi, çok tüllü, yedi kez dikkatlice yıkandı. Kumaş hala nemliyken, bir kavanoz Balmain's Luminous Paint, yarım litre Demar verniği, bir litre kokusuz benzin ve 50 damla lavanta yağına batırıldı. Daha sonra kumaş üç gün boyunca kurutuldu ve bu sırada tüm kokuyu gidermek için nafta sabunu ile yıkandı. Sadece ipek, boyayı bu kadar çok yıkamadan geçirebilir ve Seans'ta çok yumuşak ve parlak görünebilirdi.

Bir başka genç materyalizasyon medyumu ve Florence Cook'un bir arkadaşı olan Rosina Showers, bir sahtekarlık itirafında ruhların nasıl cisimleştirileceğini anlattı: medyum, altına iki veya üç vardiya giyerek iki veya üç dakikada kolayca çıkarabileceği bir elbise giymelidir. İç çamaşırında ince bir muslin duvağı gizler; bu peçe onun vardiyalar üzerindeki tek giysisi. Bir cep mendili saçlarını gizliyor. Kabinden çıktıktan sonra, “hayalet” bakıcılar arasında dolaşır ve onları kolayca büyüler. Daha sonra kabine döner ve düzeltir. Showers, araştırmacıların hiçbirinin medyumun iç çamaşırını kontrol etmeyi düşünmemesine şaşırdı.

Dr. HH Furness, Seybert Komisyonu için yaptığı çalışmalarda 20'den fazla gerçekleştirme Seanslarına katıldı. Bazı medyumları diğerlerinden daha pratik buldu, ancak dolap perdelerinin arasında hafifçe belirip kaybolan ruhlar gibi zarif bir şekilde göründükleri için çoğunun büyüleyici çalışmasını alkışladı. Bütün bunlar boyunca, kocalarını, babalarını, annelerini, eşlerini ve çocuklarını medyanın kostümlü kişiliğinde tanıyan bakıcıların inancına hayran kalmayı asla bırakmadı.

Maurice Barbanell , maddeleşmeleri psişik fenomenlerin en inandırıcı biçimi olarak gördüğünü söyledi. Barbanell, bakıcı olarak katıldığı birçok Seansta sayısız somutlaşmaya tanık oldu. Bir keresinde Cardiff'ten Galli medyum Alec Harris'in tek bir seansta 30 form gösterdiğine tanık oldu. Bazıları 20 dakika kadar sürdü. Bir doktor, bazılarının nabzını hissetti ve ona bir bebeğin nabzını hatırlattığını söyledi.

Barbanell, beyaz ışığın maddeleşmeyi baskıladığını, kırmızı ışığın ise buna elverişli olduğunu söyledi. Koşullar ideal olduğunda, dünyalar arasındaki bariyerin kalktığını ve maddeleşmiş formların ortamdan uzaklaşabileceğini söyledi. En iyileri katı ve tam olarak oluşturulmuştu ve Ektoplazma ile kaplanmamıştı. Modern medyumlukta materyalizasyonlar nadirdir.

(!) Kaynak:
-Hayaletler ve Ruhlar Ansiklopedisi – Rosemary Ellen Guiley
-Barbanell, Maurice. Günümüzde Spiritüalizm. Londra: Herbert Jenkins, 1969.
-Blum, Deborah. Hayalet Avcıları: William James ve Ölümden Sonra Yaşamın Bilimsel Kanıtını Arayışı. New York: Penguen, 2006.
-Brandon, Ruth. Spiritüalistler. New York: Alfred A. Knopf, 1983.
-Chaney, Rev. Robert G. Mediums ve Mediumship'in Gelişimi. Freeport, NY: Kitaplıklar Yayınları için Kitaplar, 1972.
-Douglas, Alfred. Duyu Dışı Güçler: Psişik Araştırma Yüzyılı. Woodstock, NY: Overlook Press, 1977.
-Doyle, Sör Arthur Conan. Spiritüalizmin Tarihi Vol. I & II. New York: Arno Press, 1975.
-Oppenheim, Janet. Öteki Dünya: İngiltere'de 1850-1914'te Spiritüalizm ve Psişik Araştırmalar. New York: Cambridge University Press, 1985.
-Richmond, Cora LY Materyalizasyon Doğru mu? Boston: Colby ve Zengin, 1878.
 
Macellaio(Kasap) said:
Materyalizasyon, bir seans sırasında bir Medyum tarafından görünüşte sağlam ruh yüzleri, vücut parçaları veya tam ruh figürleri oluşturma sürecidir . Bir zamanlar tam beden cisimleşmeleri, büyük konsantrasyon, psişik enerjiden yararlanma ve hatta ortam adına ağırlık kaybı gerektiren fiziksel Ortam'ın nihai başarısı olarak kabul edildi.

Onu kitap içinde Spiritualistler , yazar Ruth Brandon gibi erken belirtiler spekülasyon rap , aletleri ve ruh ışıkları oynarken hayalet eller sadece gerçek iş eylemlerine kurşun-vardı seansları : insanlara ruhların bütün organları getirerek. 19. yüzyılın ortalarında medyumlar için popüler bir el kitabı, uygulayıcılara ruh rehberlerinin liderliğini takip etmelerini tavsiye etti, çünkü tüm ruhlar gerçekleşme yeteneğine sahip değildi. El kitabının iddiasına göre tüm ortamlar potansiyele sahiptir, ancak çok azı gerekli enerjiyi toplayabilir veya fenomenin ortaya çıkmasını bekleyecek sabra sahip olabilir.

Materyalizasyon tezahürleri genellikle benzer bir rutini takip ederdi. Ortam, Ektoplazma üretmek için gerekli psişik enerjiyi toplamak için bir kabine girerdi . Kısa süre sonra beyaz bir ışık noktası veya beyazlık pulları belirecek ve buharlı bir beyazlık bulutuna yayılacaktı. Daha sonra, genellikle karanlık dolap perdelerinin üzerinde veya önünde bir yüz belirirdi; şanslı durumlarda, bütün bir insan ortaya çıkar. Ruh daire boyunca dolaştıktan sonra, kabine geri döndü ya da muhteşem bir etki ile eriyip gitti. Her zaman dolapta bulunan ortam, işlem sırasında önemli ölçüde ağırlık kaybedebilir ve sonrasında oldukça zayıftı.

Materyalizasyonu kolaylaştırmak için ortamın kendi vücudundan Ektoplazmayı ve ayrıca bakıcılardan manyetizasyon yoluyla toplananları yansıtması gerektiğini öne sürdü. Ruh daha sonra bu astral maddeye bürünür ve ortaya çıkar. Dönüşüm tamamlanmamışsa, ortam ruh perdesini alır ve başkalaşım adı verilen bir süreç olan ruhun bir bölümünü üstlenir.

Sadece kısa bir süreliğine ortaya çıkmasına rağmen, ünlü ruh kontrolü John King , Ira Davenport'un 1850'deki silah patlamasının ışığında gerçekleşti (bkz. Davenport Brothers ). İlk tam biçimli cisimleşme, 1860'ta Robert Dale Owen'a, Kate ve Maggie Fox'un ablası Leah Underhill aracılığıyla göründü (bkz. Fox Sisters ). Owen, peçeli ve parlak bir figürün belirdiğini ve odanın içinde yürüdüğünü ve sonra ortadan kaybolduğunu bildirdi. Altta kalmamak için Kate Fox, müşterilerinden birinin ölen karısı Bayan Livermore figürünü yarattı ve sık sık Benjamin Franklin'in ruhunu kendi çevresine getirdi.

Agnes Guppy ruhları somutlaştıran ilk İngiliz medyum olduğunu iddia etti ve 1872'de John King'in hayaletini şaşkın bakıcılarına getirdi. John King ayrıca Bay ve Bayan Nelson Holmes'un ve Bayan Guppy'nin çırakları Frank Herne ve Charles'ın Seanslarında da yer aldı. Williams. Bir Herne-Williams Seansında oturanlar, John King'in elini bile sıkabilirdi. Ancak tüm çabaları, Katie King'in medyum Florence Cook tarafından gerçekleştirilmesiyle kısa sürede geride kaldı .

Cook, 1872'de yüzlerle başlayarak baştan itibaren cisimleştirme konusunda uzmanlaştı. 1873'ün ortalarında, John'un kızı olduğu iddia edilen Katie King'i, Seans odasında dolaşan, bakıcılara dokunan ve okşayan ve onlara izin veren beyaz örtülü, yalınayak bir figür olarak tanıttı. karşılığında kendisine dokunulması. Dokunulduğunda sıcak hissetti, ete ve kana sahip görünüyordu ve anında bir histi.

Katie, Cook'a çok benziyordu. Aralık 1873'te, Caithness Kontu ve Kontesi için bir Seans sırasında, bakıcı William Volckman Katie'yi yakaladı ve Katie'nin hayalet değil, kostümlü Cook olduğunu iddia ederek hayaletle mücadele etti . Katie iyi bir mücadele verdi, Volckman'ın burnunu kaşıdı ve birkaç bıyığını çıkardı. Diğer bakıcılar ikisini ayırdı ve Katie'yi beş dakika sonra darmadağınık ama hala bağlı ve mühürlü bulunan Cook'a yeniden katılması için dolaba geri verdi. Spiritüalistler, Cook'un ciddi şekilde yaralanmasına veya ölümüne neden olabileceğini söyleyerek Volckman'ı davranışından dolayı şiddetle kınadılar. Gerçekleşmeler sırasında ortamların oldukça savunmasız olduğuna inanılıyordu.

Cook'un en güçlü destekçilerinden biri , Volckman olayından sonra onu araştıran ünlü bilim adamı Sir William Crookes'du. Crookes, Katie King'in gerçekleşmesinin tamamen gerçek olduğunu söyledi. Katie'yi, ruhun varlığının kanıtı olarak Cook'un masumiyetiyle birleştiğinde, sevimliliğini ve iyi doğasını öne sürerek kendinden geçmiş terimlerle tanımladı. Hatta Katie, Crookes'un çocuklarına 17. yüzyıl Jamaika'sındaki görkemli günlerinin hikayelerini anlatarak ninniler söyledi. Crookes, Katie ve Cook'u birlikte fotoğrafladı ama ne yazık ki tabakları yok etti. Katie'nin birkaç resmi kaldı, ancak biri Crookes'un kolunda.

İlk günlerinde, gerçek adı Marthe Beraud olan medyum Eva C., Hint Brahman Bien Boa'yı hayata geçirdi . Fotoğraflar, Bien Boa'yı bir keşişin alışkanlığı gibi beyaz bir giysi giyen, başlığı metal bir miğferin üzerine geçirmiş, uzun boylu bir adam olarak gösteriyor. Sakallıydı ve hiçbir şekilde Beraud'a benzemiyordu. Görünüşü tuhaf olsa da Bien Boa gerçekti. Performansı için alkışları kabul etmek için kabine perdelerinin arkasından dönecekti. Ne yazık ki Bien Boa biraz fazla gerçekçiydi; gerçek adı Areski'ydi ve eski bir arabacıydı ve çok yaşıyordu.

Daha sonra, Beraud (Eva C. adıyla anılacaktır) başta ABD Başkanı Woodrow Wilson, Bulgaristan Kralı Ferdinand ve aktris Mona Delza olmak üzere birçok hükümet ve tarihi şahsiyetin yüzlerini ve biçimlerini hayata geçirdi. Eleştirmenler, materyalizasyonları düz ve iki boyutlu buldular ve büyük olasılıkla dergi ve gazetelerden muslinle kaplı kesikler olduklarını iddia ettiler. Hatta bir yüzün alnında Fransız dergisi Le Miroir kelimelerinin bir kısmı vardı. Beraud'un araştırmacılarından Baron Albert von Schrenck-Notzing , bu tür tesadüfleri hipermnezi , çok keskin hafıza ve kriptomnezi , bilinçaltında gömülü zihinsel görüntüleri hatırlama yeteneği ile ilişkilendirdi. Beraud'un geçmişinden çıkarılan bu tür reprodüksiyonlara “ideoplast” deniyordu. (Bkz. İdeoplasti .)

En iyi hayalet efektlerini hazırlamak için medyumlar arasında dolaşan tarifler. Biri 21 yarda ince beyaz ipek tül gerektirdi, çok tüllü, yedi kez dikkatlice yıkandı. Kumaş hala nemliyken, bir kavanoz Balmain's Luminous Paint, yarım litre Demar verniği, bir litre kokusuz benzin ve 50 damla lavanta yağına batırıldı. Daha sonra kumaş üç gün boyunca kurutuldu ve bu sırada tüm kokuyu gidermek için nafta sabunu ile yıkandı. Sadece ipek, boyayı bu kadar çok yıkamadan geçirebilir ve Seans'ta çok yumuşak ve parlak görünebilirdi.

Bir başka genç materyalizasyon medyumu ve Florence Cook'un bir arkadaşı olan Rosina Showers, bir sahtekarlık itirafında ruhların nasıl cisimleştirileceğini anlattı: medyum, altına iki veya üç vardiya giyerek iki veya üç dakikada kolayca çıkarabileceği bir elbise giymelidir. İç çamaşırında ince bir muslin duvağı gizler; bu peçe onun vardiyalar üzerindeki tek giysisi. Bir cep mendili saçlarını gizliyor. Kabinden çıktıktan sonra, “hayalet” bakıcılar arasında dolaşır ve onları kolayca büyüler. Daha sonra kabine döner ve düzeltir. Showers, araştırmacıların hiçbirinin medyumun iç çamaşırını kontrol etmeyi düşünmemesine şaşırdı.

Dr. HH Furness, Seybert Komisyonu için yaptığı çalışmalarda 20'den fazla gerçekleştirme Seanslarına katıldı. Bazı medyumları diğerlerinden daha pratik buldu, ancak dolap perdelerinin arasında hafifçe belirip kaybolan ruhlar gibi zarif bir şekilde göründükleri için çoğunun büyüleyici çalışmasını alkışladı. Bütün bunlar boyunca, kocalarını, babalarını, annelerini, eşlerini ve çocuklarını medyanın kostümlü kişiliğinde tanıyan bakıcıların inancına hayran kalmayı asla bırakmadı.

Maurice Barbanell , maddeleşmeleri psişik fenomenlerin en inandırıcı biçimi olarak gördüğünü söyledi. Barbanell, bakıcı olarak katıldığı birçok Seansta sayısız somutlaşmaya tanık oldu. Bir keresinde Cardiff'ten Galli medyum Alec Harris'in tek bir seansta 30 form gösterdiğine tanık oldu. Bazıları 20 dakika kadar sürdü. Bir doktor, bazılarının nabzını hissetti ve ona bir bebeğin nabzını hatırlattığını söyledi.

Barbanell, beyaz ışığın maddeleşmeyi baskıladığını, kırmızı ışığın ise buna elverişli olduğunu söyledi. Koşullar ideal olduğunda, dünyalar arasındaki bariyerin kalktığını ve maddeleşmiş formların ortamdan uzaklaşabileceğini söyledi. En iyileri katı ve tam olarak oluşturulmuştu ve Ektoplazma ile kaplanmamıştı. Modern medyumlukta materyalizasyonlar nadirdir.

(!) Kaynak:
-Hayaletler ve Ruhlar Ansiklopedisi – Rosemary Ellen Guiley
-Barbanell, Maurice. Günümüzde Spiritüalizm. Londra: Herbert Jenkins, 1969.
-Blum, Deborah. Hayalet Avcıları: William James ve Ölümden Sonra Yaşamın Bilimsel Kanıtını Arayışı. New York: Penguen, 2006.
-Brandon, Ruth. Spiritüalistler. New York: Alfred A. Knopf, 1983.
-Chaney, Rev. Robert G. Mediums ve Mediumship'in Gelişimi. Freeport, NY: Kitaplıklar Yayınları için Kitaplar, 1972.
-Douglas, Alfred. Duyu Dışı Güçler: Psişik Araştırma Yüzyılı. Woodstock, NY: Overlook Press, 1977.
-Doyle, Sör Arthur Conan. Spiritüalizmin Tarihi Vol. I & II. New York: Arno Press, 1975.
-Oppenheim, Janet. Öteki Dünya: İngiltere'de 1850-1914'te Spiritüalizm ve Psişik Araştırmalar. New York: Cambridge University Press, 1985.
-Richmond, Cora LY Materyalizasyon Doğru mu? Boston: Colby ve Zengin, 1878.

Esenlikler,

Necromancy'nin genel yararları nedir? Bize ne sağlar?
 
unforgiven said:
Macellaio(Kasap) said:
Materyalizasyon, bir seans sırasında bir Medyum tarafından görünüşte sağlam ruh yüzleri, vücut parçaları veya tam ruh figürleri oluşturma sürecidir . Bir zamanlar tam beden cisimleşmeleri, büyük konsantrasyon, psişik enerjiden yararlanma ve hatta ortam adına ağırlık kaybı gerektiren fiziksel Ortam'ın nihai başarısı olarak kabul edildi.

Onu kitap içinde Spiritualistler , yazar Ruth Brandon gibi erken belirtiler spekülasyon rap , aletleri ve ruh ışıkları oynarken hayalet eller sadece gerçek iş eylemlerine kurşun-vardı seansları : insanlara ruhların bütün organları getirerek. 19. yüzyılın ortalarında medyumlar için popüler bir el kitabı, uygulayıcılara ruh rehberlerinin liderliğini takip etmelerini tavsiye etti, çünkü tüm ruhlar gerçekleşme yeteneğine sahip değildi. El kitabının iddiasına göre tüm ortamlar potansiyele sahiptir, ancak çok azı gerekli enerjiyi toplayabilir veya fenomenin ortaya çıkmasını bekleyecek sabra sahip olabilir.

Materyalizasyon tezahürleri genellikle benzer bir rutini takip ederdi. Ortam, Ektoplazma üretmek için gerekli psişik enerjiyi toplamak için bir kabine girerdi . Kısa süre sonra beyaz bir ışık noktası veya beyazlık pulları belirecek ve buharlı bir beyazlık bulutuna yayılacaktı. Daha sonra, genellikle karanlık dolap perdelerinin üzerinde veya önünde bir yüz belirirdi; şanslı durumlarda, bütün bir insan ortaya çıkar. Ruh daire boyunca dolaştıktan sonra, kabine geri döndü ya da muhteşem bir etki ile eriyip gitti. Her zaman dolapta bulunan ortam, işlem sırasında önemli ölçüde ağırlık kaybedebilir ve sonrasında oldukça zayıftı.

Materyalizasyonu kolaylaştırmak için ortamın kendi vücudundan Ektoplazmayı ve ayrıca bakıcılardan manyetizasyon yoluyla toplananları yansıtması gerektiğini öne sürdü. Ruh daha sonra bu astral maddeye bürünür ve ortaya çıkar. Dönüşüm tamamlanmamışsa, ortam ruh perdesini alır ve başkalaşım adı verilen bir süreç olan ruhun bir bölümünü üstlenir.

Sadece kısa bir süreliğine ortaya çıkmasına rağmen, ünlü ruh kontrolü John King , Ira Davenport'un 1850'deki silah patlamasının ışığında gerçekleşti (bkz. Davenport Brothers ). İlk tam biçimli cisimleşme, 1860'ta Robert Dale Owen'a, Kate ve Maggie Fox'un ablası Leah Underhill aracılığıyla göründü (bkz. Fox Sisters ). Owen, peçeli ve parlak bir figürün belirdiğini ve odanın içinde yürüdüğünü ve sonra ortadan kaybolduğunu bildirdi. Altta kalmamak için Kate Fox, müşterilerinden birinin ölen karısı Bayan Livermore figürünü yarattı ve sık sık Benjamin Franklin'in ruhunu kendi çevresine getirdi.

Agnes Guppy ruhları somutlaştıran ilk İngiliz medyum olduğunu iddia etti ve 1872'de John King'in hayaletini şaşkın bakıcılarına getirdi. John King ayrıca Bay ve Bayan Nelson Holmes'un ve Bayan Guppy'nin çırakları Frank Herne ve Charles'ın Seanslarında da yer aldı. Williams. Bir Herne-Williams Seansında oturanlar, John King'in elini bile sıkabilirdi. Ancak tüm çabaları, Katie King'in medyum Florence Cook tarafından gerçekleştirilmesiyle kısa sürede geride kaldı .

Cook, 1872'de yüzlerle başlayarak baştan itibaren cisimleştirme konusunda uzmanlaştı. 1873'ün ortalarında, John'un kızı olduğu iddia edilen Katie King'i, Seans odasında dolaşan, bakıcılara dokunan ve okşayan ve onlara izin veren beyaz örtülü, yalınayak bir figür olarak tanıttı. karşılığında kendisine dokunulması. Dokunulduğunda sıcak hissetti, ete ve kana sahip görünüyordu ve anında bir histi.

Katie, Cook'a çok benziyordu. Aralık 1873'te, Caithness Kontu ve Kontesi için bir Seans sırasında, bakıcı William Volckman Katie'yi yakaladı ve Katie'nin hayalet değil, kostümlü Cook olduğunu iddia ederek hayaletle mücadele etti . Katie iyi bir mücadele verdi, Volckman'ın burnunu kaşıdı ve birkaç bıyığını çıkardı. Diğer bakıcılar ikisini ayırdı ve Katie'yi beş dakika sonra darmadağınık ama hala bağlı ve mühürlü bulunan Cook'a yeniden katılması için dolaba geri verdi. Spiritüalistler, Cook'un ciddi şekilde yaralanmasına veya ölümüne neden olabileceğini söyleyerek Volckman'ı davranışından dolayı şiddetle kınadılar. Gerçekleşmeler sırasında ortamların oldukça savunmasız olduğuna inanılıyordu.

Cook'un en güçlü destekçilerinden biri , Volckman olayından sonra onu araştıran ünlü bilim adamı Sir William Crookes'du. Crookes, Katie King'in gerçekleşmesinin tamamen gerçek olduğunu söyledi. Katie'yi, ruhun varlığının kanıtı olarak Cook'un masumiyetiyle birleştiğinde, sevimliliğini ve iyi doğasını öne sürerek kendinden geçmiş terimlerle tanımladı. Hatta Katie, Crookes'un çocuklarına 17. yüzyıl Jamaika'sındaki görkemli günlerinin hikayelerini anlatarak ninniler söyledi. Crookes, Katie ve Cook'u birlikte fotoğrafladı ama ne yazık ki tabakları yok etti. Katie'nin birkaç resmi kaldı, ancak biri Crookes'un kolunda.

İlk günlerinde, gerçek adı Marthe Beraud olan medyum Eva C., Hint Brahman Bien Boa'yı hayata geçirdi . Fotoğraflar, Bien Boa'yı bir keşişin alışkanlığı gibi beyaz bir giysi giyen, başlığı metal bir miğferin üzerine geçirmiş, uzun boylu bir adam olarak gösteriyor. Sakallıydı ve hiçbir şekilde Beraud'a benzemiyordu. Görünüşü tuhaf olsa da Bien Boa gerçekti. Performansı için alkışları kabul etmek için kabine perdelerinin arkasından dönecekti. Ne yazık ki Bien Boa biraz fazla gerçekçiydi; gerçek adı Areski'ydi ve eski bir arabacıydı ve çok yaşıyordu.

Daha sonra, Beraud (Eva C. adıyla anılacaktır) başta ABD Başkanı Woodrow Wilson, Bulgaristan Kralı Ferdinand ve aktris Mona Delza olmak üzere birçok hükümet ve tarihi şahsiyetin yüzlerini ve biçimlerini hayata geçirdi. Eleştirmenler, materyalizasyonları düz ve iki boyutlu buldular ve büyük olasılıkla dergi ve gazetelerden muslinle kaplı kesikler olduklarını iddia ettiler. Hatta bir yüzün alnında Fransız dergisi Le Miroir kelimelerinin bir kısmı vardı. Beraud'un araştırmacılarından Baron Albert von Schrenck-Notzing , bu tür tesadüfleri hipermnezi , çok keskin hafıza ve kriptomnezi , bilinçaltında gömülü zihinsel görüntüleri hatırlama yeteneği ile ilişkilendirdi. Beraud'un geçmişinden çıkarılan bu tür reprodüksiyonlara “ideoplast” deniyordu. (Bkz. İdeoplasti .)

En iyi hayalet efektlerini hazırlamak için medyumlar arasında dolaşan tarifler. Biri 21 yarda ince beyaz ipek tül gerektirdi, çok tüllü, yedi kez dikkatlice yıkandı. Kumaş hala nemliyken, bir kavanoz Balmain's Luminous Paint, yarım litre Demar verniği, bir litre kokusuz benzin ve 50 damla lavanta yağına batırıldı. Daha sonra kumaş üç gün boyunca kurutuldu ve bu sırada tüm kokuyu gidermek için nafta sabunu ile yıkandı. Sadece ipek, boyayı bu kadar çok yıkamadan geçirebilir ve Seans'ta çok yumuşak ve parlak görünebilirdi.

Bir başka genç materyalizasyon medyumu ve Florence Cook'un bir arkadaşı olan Rosina Showers, bir sahtekarlık itirafında ruhların nasıl cisimleştirileceğini anlattı: medyum, altına iki veya üç vardiya giyerek iki veya üç dakikada kolayca çıkarabileceği bir elbise giymelidir. İç çamaşırında ince bir muslin duvağı gizler; bu peçe onun vardiyalar üzerindeki tek giysisi. Bir cep mendili saçlarını gizliyor. Kabinden çıktıktan sonra, “hayalet” bakıcılar arasında dolaşır ve onları kolayca büyüler. Daha sonra kabine döner ve düzeltir. Showers, araştırmacıların hiçbirinin medyumun iç çamaşırını kontrol etmeyi düşünmemesine şaşırdı.

Dr. HH Furness, Seybert Komisyonu için yaptığı çalışmalarda 20'den fazla gerçekleştirme Seanslarına katıldı. Bazı medyumları diğerlerinden daha pratik buldu, ancak dolap perdelerinin arasında hafifçe belirip kaybolan ruhlar gibi zarif bir şekilde göründükleri için çoğunun büyüleyici çalışmasını alkışladı. Bütün bunlar boyunca, kocalarını, babalarını, annelerini, eşlerini ve çocuklarını medyanın kostümlü kişiliğinde tanıyan bakıcıların inancına hayran kalmayı asla bırakmadı.

Maurice Barbanell , maddeleşmeleri psişik fenomenlerin en inandırıcı biçimi olarak gördüğünü söyledi. Barbanell, bakıcı olarak katıldığı birçok Seansta sayısız somutlaşmaya tanık oldu. Bir keresinde Cardiff'ten Galli medyum Alec Harris'in tek bir seansta 30 form gösterdiğine tanık oldu. Bazıları 20 dakika kadar sürdü. Bir doktor, bazılarının nabzını hissetti ve ona bir bebeğin nabzını hatırlattığını söyledi.

Barbanell, beyaz ışığın maddeleşmeyi baskıladığını, kırmızı ışığın ise buna elverişli olduğunu söyledi. Koşullar ideal olduğunda, dünyalar arasındaki bariyerin kalktığını ve maddeleşmiş formların ortamdan uzaklaşabileceğini söyledi. En iyileri katı ve tam olarak oluşturulmuştu ve Ektoplazma ile kaplanmamıştı. Modern medyumlukta materyalizasyonlar nadirdir.

(!) Kaynak:
-Hayaletler ve Ruhlar Ansiklopedisi – Rosemary Ellen Guiley
-Barbanell, Maurice. Günümüzde Spiritüalizm. Londra: Herbert Jenkins, 1969.
-Blum, Deborah. Hayalet Avcıları: William James ve Ölümden Sonra Yaşamın Bilimsel Kanıtını Arayışı. New York: Penguen, 2006.
-Brandon, Ruth. Spiritüalistler. New York: Alfred A. Knopf, 1983.
-Chaney, Rev. Robert G. Mediums ve Mediumship'in Gelişimi. Freeport, NY: Kitaplıklar Yayınları için Kitaplar, 1972.
-Douglas, Alfred. Duyu Dışı Güçler: Psişik Araştırma Yüzyılı. Woodstock, NY: Overlook Press, 1977.
-Doyle, Sör Arthur Conan. Spiritüalizmin Tarihi Vol. I & II. New York: Arno Press, 1975.
-Oppenheim, Janet. Öteki Dünya: İngiltere'de 1850-1914'te Spiritüalizm ve Psişik Araştırmalar. New York: Cambridge University Press, 1985.
-Richmond, Cora LY Materyalizasyon Doğru mu? Boston: Colby ve Zengin, 1878.

Esenlikler,

Necromancy'nin genel yararları nedir? Bize ne sağlar?

Esenlikler,

Necromancy, ölen insanların ruhları ile iletişim kurup, onları belli amaçlar için kullanmayı amaçlayan okult bir öğretidir. Bir çok kullanım alanı mevcut, kehanet, büyü vb. gibi. Ruhlarla kurduğunuz ilişkiler son derece sağlıklı ve sizi ruhani olarak başka bir seviyeye taşır. Varlık iletişimi kurduğunuz için psişik açıklığınız da güçlenir. Onun dışında bir çok yararı mevcuttur.

İyi günler.
 
Aratosbung said:
İngilizce biliyorsan kaynaklara göre yaz geç, ne güzel. Ama kime deneyim anlatır mısın desem burun kıvırır.

Esenlikler,

Kişisel deneyimler, kişilere özgü ve sadece onları ilgilendirir. Birisinin size şahsi deneyimlerden bahsedeceğini sanmam. Ben bizzat kişisel deneyimlerimden, inisiyatörlüğünü yaptığım kişiler dışında kimseye bahsetmeyi doğru bulmuyorum. Tamamen kişisel bir tercih.

İyi geceler.
 
Aratosbung said:
İngilizce biliyorsan kaynaklara göre yaz geç, ne güzel. Ama kime deneyim anlatır mısın desem burun kıvırır.

herkesin kendi kişsel deneyimini anlatması astral dengesiz oluşabileceğini okumuştum ve ayrıca unutma ki insanların deneyimleri sadece yaşayana aittir yani herkesin deneyimi çok ama çok farklı oluyor mesela ben meditasyon yaparken çok sıcak hissediyorsam bir başkası soğuk ama bir çekim veya baskı hissediyor olabiliyor olabiliyor aynı şekilde hepimiz farklı seviyelerdeyiz bir konuda yaşadığım tecrübemi ben sana anlatsam sen benim hissettiğim gibi yaşamayabilirsin hatta hissetmeyebilirsin bile anladın mı ? yani bence insanlara deneyimleri anlatmak yerine sen kendine odaklanıp kendi deneyimlerini bulmalısın bence
 

Al Jilwah: Chapter IV

"It is my desire that all my followers unite in a bond of unity, lest those who are without prevail against them." - Satan

Back
Top