Chlorophyll
Member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 128
Kader hakkındaki olaylar, süregelen insanlık tarihi boyunca bireyleri tanıtan, varolan en nihai ve mutlak faktördür.
Kadere karşı ve kader hakkındaki mevzuatlar etrafında diğerlerinin gerçekten kim oldukları açık bir şekilde ortaya çıkar.
Kadere müdahale ve kaderi yönetmek varolan en zor bilimlerden 3. Sıradadır.
İlk sırada tüm güçleri kullanmak, ikinci sırada ise güzel algıyla şahsiyeti taşımak gelir.
Tüm güçleri kullanmak varolan herşeyi etkileyeceğinden sadece en hızlı şekillerde mümkündür. Tüm güçler kullanıcıları bir şeyleri zamanında ve yeterli hızda yapamaz ise tüm güçlerden bazı güçler eksilir ve bu bilim başarılamaz.
Güzel algıyla şahsiyeti taşımak hususunun zorluğu, tüm güçler gibi bütünsel bir etki alanı yarattığından, dönüşüm ve değişimi yönetmek için olması gerektiği kadar risk alabilmeyi ve riskleri sevmeyi gerektirir.
Tüm güçler; varoluşun tamamını ihtiva edeceğinden daha güvenli fakat sonuçlar iktidari açıdan direkt isime ilişeceğinden; çok sorgulanan bir alandır.
Bu nedenle tüm güçler kullanılarak olan şeyler ve yapılan işler hakkında ihtiyaç duyulan mutlak şey mükemmel gizliliktir.
Güzel algıyla şahsiyet taşımak; umursamaz ve her riski her an alabilmek için inşa olan karakterden ötürü; yalnız kalır ve toplumun onayı kavramı karşısında aciz görüntüsü vermek zorunda kalır.
Doğal olarak toplumun onayı da varolan risk imkanları doğrultusunda çok da işin içine gireceğimiz bir olay değildir.
Dolayısıyla taşınan güzel algı ve şahsiyet etrafında ihtiyaç duyulan mutlak şey sakinliktir.
Mükemmel gizlilik ve sakinlik ile birlikte varolan en zor iki bilim de kusursuz bir şekilde başarılır.
Kader örücülüğünün zorluğu korku yaymasıdır. Kişinin kader örücülük ilmiyle sahip olduğu kabiliyetin yaydığı korkuyu yönetmesi adına sahip olması gereken şey halk arasında sarsılmaz bir onurdur. (Halk arasında onuru; yazının sonunda belirttiğim saf güç ve eter kullanarak elde edebilirsiniz)
Kader örücülüğü, daha zor olan bu iki bilimin altında kalır ve genel olarak canlıların kader hakkındaki davranışları incelendiğinde bakılması gereken ilk şey bu olgudur.
Canlılar hiç bir şeyin altında kalmamak için kader bilimine başvurur, kader hakkında işler yürütmeye çalışır ve kader örücülüğü egosuyla kendilerini yükseltmeye çalışırlar.
İşlerin ilmiyle ve deneyimle inşa olmamış her canlının içindeki kötülüğün başladığı yer burasıdır.
Mantıken tüm güçler ve şahsiyet hususu; gerçek olmayan kadercileri ezer.
Kötülüğün başladığı ilk noktada kaderi travmalar yaratarak en üstün kavram haline getirmeye çalışmak vardır.
Bilim ve gerçek olmak hususları takip edilmeden kadere yönelinmesi ezilmeyi de beraberinde getirir, yine altta kalınmak istenmez ise kötülüğün ilki olan 'ego yakıştırmak/yakıştırmamak' etrafında dönen "duruma düşürmek" Uğraşları başlar.
İlkel beyinlerinin alabildiği ve öyle niteleyebildiği bütün 'kaybetmek' başlıklı durumlara diğerlerini ve hedeflerini düşürmeye çalışırlar.
Duruma düşürmek uğraşları canlılardaki kötülüğün "eziyetçilik" Olarak adlandırdığımız ilk noktasıdır.
Eziyete yönelmiş canlılar, kader hususu etrafında bilimsel olmayan her aracı kullanarak üstünleşmeye ve olayları çirkinleştirmeye çalışır.
Kader hakkında yapılamayacak tek şey bu eziyet ve devamındadır, burada savaş başlar.
Kader savaşları ciddi bir mevzudur, çok fazla zaman alır ve meşguliyet getirir.
İnsanlık adına olan bu savaşı, yürüten ve yönetenler zamana ve meşguliyetin bitmişliğine sahip olduktan sonra hiç kimsenin kaderden korkmasına gerek kalmaz.
Genel olarak bu savaşa katılmak, çok fazla deneyim isteyen bir olaydır fakat tıpkı rtr'ler veya yapılan toplu ritüeller gibi herkesin bu konuya katkı sağlama şansı bulunur.
Altın bu konudaki en önemli majikal kaynaktır. Kişi güçlü bir iradeyle, altın soluyup istediği bir şekle getirip (yuvarlak bir enerji topu gibi.. çok da önemli değil) "hemen, kalıcı ve varolabilecek en gerçek şekilde eziyetçiliği sadece eziyetçinin içine hapsetmesi" yönünde "tüm ortamdan" programlarsa(ortama koyup entere basmak gibi), bu çalışmayla bu konuya katkıda bulunabilir. Kişi isterse kaynak olarak en nihai ve savaşanların da kullanabileceği bir kaynak olan 'saf güç' de kullanabilir.
Bu savaş bitene değin bunu sık sık yapmak kişiye hem kader alanında hem de daha üst bilimlerce; güzelliklerin gelmesini, korku ve endişenin rahatlamasını sağlar.
Bu mevzuat Düzen ve Sonsuzluk kavramlarıyla ilişkili olan ilk sınırı yani 'kutsal birliği' ifade eder.
Kutsal birlik bu varoluşta henüz zararcılarla savaşını bitirip kendi sahibi olduğu yüceliğe erişmiş vaziyette değildir.
Bunun sağlanması bahsi geçen altın çağ için ilk adımdır.
Kutsal birliğin henüz yücelmemiş oluşuna rağmen bu birliğe atfedilen tiran ego, eziyetçilere aittir.
Ek olarak: Saf güç kullanım olarak sadece yalan meselelerde çalışmaz, onun haricinde hayattaki her şey için mükemmel bir kaynaktır. (Örneğin siyasi seçimlerde olayı belirleyen mutlak konu oylardır. Olayın içindeki yalanlar da mutlak surette kim kazanır yönündeki tüm banko, kesin 'görüşlerdir'.
Yani belli konular hakkında belli görüşler elde etmek amacıyla ve gibi gibi genel yalandan faktörler hakkında kullanımı başarı sağlamaz. Bu tarz konular hakkında çalışmak ve başarı elde etmek için eter kullanılır. Lakin Eterin tek kullanım alanı burası değildir. (Yanlış anlamayınız).
Saf güç genel olarak hayattaki her alanda başarı sağlar lakin "sağlıklı görüşler ve olayın kendisi" bütünlüğünde olmazsa, olmaz şeylerde eterle birlikte kullanılması gerekir.
Hayattaki bu tarz şeyler bütüncül olarak "çıkar" unsurları olarak başlıklandırılır.
Örneğin hayatta, bir dostunuzla aynı evde kalıyorsanız veya bir iş görüşmesinde veya 'basit beğeniyle' yönetilen tüm ticari başarılar uğrunda adil olan meselelerin sınırda kalması yani kötülenmeye ve mağduriyete dönüşmemesi uğrundaki olaylar çıkar unsurları tarafından yönetilir.
Etki unsurları etrafında başarı sağlanması planlanan konular da bu şekilde çıkar unsurları başlığındandır. (Kendine, işine, meseleye hayran etmek gibi.)
Bu konularda kesin başarı saf güç ve eter kullanılarak elde edilir.
Kişi genel olarak hayatında, bu yönde mutlak bir kalkan yaratmak isterse, yani her ufak şey için uğraşmak yerine genel olarak başarılı bir çıkar kalkanı için, şahsiyetinden doğan güzel algının etrafında kalıcı ve mükemmel bir kalkan yaratabilir. Basit bir şekilde eter ve saf güç bu kalkan niyetiyle güzel algı majisinin etrafına(bitişik olarak, kalkan imajıyla) programlanırsa bu konuda da başarı elde edilir.
Kadere karşı ve kader hakkındaki mevzuatlar etrafında diğerlerinin gerçekten kim oldukları açık bir şekilde ortaya çıkar.
Kadere müdahale ve kaderi yönetmek varolan en zor bilimlerden 3. Sıradadır.
İlk sırada tüm güçleri kullanmak, ikinci sırada ise güzel algıyla şahsiyeti taşımak gelir.
Tüm güçleri kullanmak varolan herşeyi etkileyeceğinden sadece en hızlı şekillerde mümkündür. Tüm güçler kullanıcıları bir şeyleri zamanında ve yeterli hızda yapamaz ise tüm güçlerden bazı güçler eksilir ve bu bilim başarılamaz.
Güzel algıyla şahsiyeti taşımak hususunun zorluğu, tüm güçler gibi bütünsel bir etki alanı yarattığından, dönüşüm ve değişimi yönetmek için olması gerektiği kadar risk alabilmeyi ve riskleri sevmeyi gerektirir.
Tüm güçler; varoluşun tamamını ihtiva edeceğinden daha güvenli fakat sonuçlar iktidari açıdan direkt isime ilişeceğinden; çok sorgulanan bir alandır.
Bu nedenle tüm güçler kullanılarak olan şeyler ve yapılan işler hakkında ihtiyaç duyulan mutlak şey mükemmel gizliliktir.
Güzel algıyla şahsiyet taşımak; umursamaz ve her riski her an alabilmek için inşa olan karakterden ötürü; yalnız kalır ve toplumun onayı kavramı karşısında aciz görüntüsü vermek zorunda kalır.
Doğal olarak toplumun onayı da varolan risk imkanları doğrultusunda çok da işin içine gireceğimiz bir olay değildir.
Dolayısıyla taşınan güzel algı ve şahsiyet etrafında ihtiyaç duyulan mutlak şey sakinliktir.
Mükemmel gizlilik ve sakinlik ile birlikte varolan en zor iki bilim de kusursuz bir şekilde başarılır.
Kader örücülüğünün zorluğu korku yaymasıdır. Kişinin kader örücülük ilmiyle sahip olduğu kabiliyetin yaydığı korkuyu yönetmesi adına sahip olması gereken şey halk arasında sarsılmaz bir onurdur. (Halk arasında onuru; yazının sonunda belirttiğim saf güç ve eter kullanarak elde edebilirsiniz)
Kader örücülüğü, daha zor olan bu iki bilimin altında kalır ve genel olarak canlıların kader hakkındaki davranışları incelendiğinde bakılması gereken ilk şey bu olgudur.
Canlılar hiç bir şeyin altında kalmamak için kader bilimine başvurur, kader hakkında işler yürütmeye çalışır ve kader örücülüğü egosuyla kendilerini yükseltmeye çalışırlar.
İşlerin ilmiyle ve deneyimle inşa olmamış her canlının içindeki kötülüğün başladığı yer burasıdır.
Mantıken tüm güçler ve şahsiyet hususu; gerçek olmayan kadercileri ezer.
Kötülüğün başladığı ilk noktada kaderi travmalar yaratarak en üstün kavram haline getirmeye çalışmak vardır.
Bilim ve gerçek olmak hususları takip edilmeden kadere yönelinmesi ezilmeyi de beraberinde getirir, yine altta kalınmak istenmez ise kötülüğün ilki olan 'ego yakıştırmak/yakıştırmamak' etrafında dönen "duruma düşürmek" Uğraşları başlar.
İlkel beyinlerinin alabildiği ve öyle niteleyebildiği bütün 'kaybetmek' başlıklı durumlara diğerlerini ve hedeflerini düşürmeye çalışırlar.
Duruma düşürmek uğraşları canlılardaki kötülüğün "eziyetçilik" Olarak adlandırdığımız ilk noktasıdır.
Eziyete yönelmiş canlılar, kader hususu etrafında bilimsel olmayan her aracı kullanarak üstünleşmeye ve olayları çirkinleştirmeye çalışır.
Kader hakkında yapılamayacak tek şey bu eziyet ve devamındadır, burada savaş başlar.
Kader savaşları ciddi bir mevzudur, çok fazla zaman alır ve meşguliyet getirir.
İnsanlık adına olan bu savaşı, yürüten ve yönetenler zamana ve meşguliyetin bitmişliğine sahip olduktan sonra hiç kimsenin kaderden korkmasına gerek kalmaz.
Genel olarak bu savaşa katılmak, çok fazla deneyim isteyen bir olaydır fakat tıpkı rtr'ler veya yapılan toplu ritüeller gibi herkesin bu konuya katkı sağlama şansı bulunur.
Altın bu konudaki en önemli majikal kaynaktır. Kişi güçlü bir iradeyle, altın soluyup istediği bir şekle getirip (yuvarlak bir enerji topu gibi.. çok da önemli değil) "hemen, kalıcı ve varolabilecek en gerçek şekilde eziyetçiliği sadece eziyetçinin içine hapsetmesi" yönünde "tüm ortamdan" programlarsa(ortama koyup entere basmak gibi), bu çalışmayla bu konuya katkıda bulunabilir. Kişi isterse kaynak olarak en nihai ve savaşanların da kullanabileceği bir kaynak olan 'saf güç' de kullanabilir.
uzay alanınını da kapsayarak her alanda varolmaya çalışmalı bunun üzerinden de yine bu alanın bütününü imajine ederek burdan merkezini "saf güç" Soluyarak
Bu savaş bitene değin bunu sık sık yapmak kişiye hem kader alanında hem de daha üst bilimlerce; güzelliklerin gelmesini, korku ve endişenin rahatlamasını sağlar.
Bu mevzuat Düzen ve Sonsuzluk kavramlarıyla ilişkili olan ilk sınırı yani 'kutsal birliği' ifade eder.
Kutsal birlik bu varoluşta henüz zararcılarla savaşını bitirip kendi sahibi olduğu yüceliğe erişmiş vaziyette değildir.
Bunun sağlanması bahsi geçen altın çağ için ilk adımdır.
Kutsal birliğin henüz yücelmemiş oluşuna rağmen bu birliğe atfedilen tiran ego, eziyetçilere aittir.
Ek olarak: Saf güç kullanım olarak sadece yalan meselelerde çalışmaz, onun haricinde hayattaki her şey için mükemmel bir kaynaktır. (Örneğin siyasi seçimlerde olayı belirleyen mutlak konu oylardır. Olayın içindeki yalanlar da mutlak surette kim kazanır yönündeki tüm banko, kesin 'görüşlerdir'.
Yani belli konular hakkında belli görüşler elde etmek amacıyla ve gibi gibi genel yalandan faktörler hakkında kullanımı başarı sağlamaz. Bu tarz konular hakkında çalışmak ve başarı elde etmek için eter kullanılır. Lakin Eterin tek kullanım alanı burası değildir. (Yanlış anlamayınız).
Saf güç genel olarak hayattaki her alanda başarı sağlar lakin "sağlıklı görüşler ve olayın kendisi" bütünlüğünde olmazsa, olmaz şeylerde eterle birlikte kullanılması gerekir.
Hayattaki bu tarz şeyler bütüncül olarak "çıkar" unsurları olarak başlıklandırılır.
Örneğin hayatta, bir dostunuzla aynı evde kalıyorsanız veya bir iş görüşmesinde veya 'basit beğeniyle' yönetilen tüm ticari başarılar uğrunda adil olan meselelerin sınırda kalması yani kötülenmeye ve mağduriyete dönüşmemesi uğrundaki olaylar çıkar unsurları tarafından yönetilir.
Etki unsurları etrafında başarı sağlanması planlanan konular da bu şekilde çıkar unsurları başlığındandır. (Kendine, işine, meseleye hayran etmek gibi.)
Bu konularda kesin başarı saf güç ve eter kullanılarak elde edilir.
Kişi genel olarak hayatında, bu yönde mutlak bir kalkan yaratmak isterse, yani her ufak şey için uğraşmak yerine genel olarak başarılı bir çıkar kalkanı için, şahsiyetinden doğan güzel algının etrafında kalıcı ve mükemmel bir kalkan yaratabilir. Basit bir şekilde eter ve saf güç bu kalkan niyetiyle güzel algı majisinin etrafına(bitişik olarak, kalkan imajıyla) programlanırsa bu konuda da başarı elde edilir.