Welcome to our New Forums!

Our forums have been upgraded and expanded!

Başarı ve başarının yönettiği bağlı unsurların ardındaki seviye.

Chlorophyll

Member
Joined
Oct 1, 2019
Messages
148
Başarı kavramı, söz kavramıyla kesin bir bağ içerisindedir.

Sözün anlatabildiği şeyler ve sözün tanımı kapsamında; evren, bilgi ve nihai şeyler bulunur.

Söz; varoluşun özünün kavrayışının bilinç ile bağı demektir.

Bu nedenle kavrayış ve bağı temsil eder.

Kavrayış ve bağ öz chi kavramıyla mutlak bir şekilde alakalıdır.

Öz chinin en nihai versiyonu olan; bağlı şeyler üzerinden doğan kavrayıcı niteliğine ulaşması, başarı ve niteliklerinin bireysel varlıktaki tezahürleri açısından başladığı noktadır.

Yani mükemmel kavrayıcı nitelikteki öz chi gücü; taşıyıcısı için canlanmayı ve ölümsüzlüğü başlatır.

Bağlı şeyler ve başarı adımları mükemmel bir şekilde öz varlıkla tanıştıktan sonra kalp çakrasının merkezindeki güven duygusunun içsel anlamı varoluştaki esas kavrayış olgusuna saf bir şekilde bağlı vaziyettedir.

Bu bağlılık kişiye burdan varlığını besleme ve dönüştürme fırsatı sunar.

Kalp çakrasının merkezinden güven duygusunun içsel anlamına yoğunlaşıldığında onu saran "kavrayışı" solumak ve kalp çakrası merkezinde Aura ve beden dahiliyetiyle varlığa özümsetmek tekrarlı ve bolca yapıldığı takdirde kişiye ciddi şekillerde oluş yaratıcılığı ve kökten değişim sağlayıcılığı getirir.

Öz chinin bu 'kavrayışla' bütünsel bir şekilde kalp çakrası merkezinden tanışması ve zamanla bir boyanın suya damlatıldığında onu renklendirdiği gibi nitelik bakımından 'mükemmel kavrayıcı' hale dönüşmesi bu konunun olayı ve sürecidir.

Bu konuyla alakalı olmazsa olmaz pratik.

Diğer kritik güçlenme adımları.


Öz chi ile ilgili diğer güçlendirmeler.


 
Tutku ve ölümsüzlük

Tutku esasında tamamen ve gerçek bir şekilde Zevizme bağlı bir olgudur.

Tutkunun gerçekliği ile alakalı olan şey bir şeylerin başarının da üzerine çıkarak boyutsal varoluş haline gelmesidir.

Boyutsal varoluş ile ilgili yani bu kavramı açıklamak için bahsedilebilecek konu bir şeylerin müdahalesiz varlığıdır.

Huzur vardır fakat gerçek tutku olmazsa yenilemek gerekir, refah vardır fakat yine gerçek tutkudan yoksun ise varlığını korumak yönünde müdahale gereklidir.

Varoluşta bazı şeyler bu şekillerde gerçek olmaz. Müdahale gereksinimi getiren refah, refah değildir

Müdahalesiz varlıklar ile ilgili en mutlak şey ise gerçek tutkunun kendisidir.

Gerçek tutkunun kendisi bu varoluştaki varlığı mümkün müdahalesiz varlıkların mutlakiyetidir.

Yani müdahalesiz varlıklar gerçek tutkunun kendisiyle başlar.

Gerçek tutkunun kendisi; başarıyla ve başarının açtığı kavrayış üzerinde hüküm ile ilerlenen yolun nihayetidir.

Gerçek tutku kişinin hayatına ve dahası merkezi bir şekilde varlığına kavrayış boyutunun 'varlığından' dahil edilebilir.


Kavrayış boyutunun varlığına odaklanıldığında; gerçek tutkunun kendisi buradadır. (Bir önceki yazıdaki kavrayışla bağın mümkünatını getiren varlık vasıtasıyla odaklanıp bu kavrayışın varoluşsal boyutu)

Bunu kişi soluyup ya da herhangi bir şekilde kaynağı yönetilebilir hale getirmek için kendine has kullandığı tekniklerden birini kullanarak(örneğin güçlü bir imaj veya fiziksel çekim gücü) kalp çakrasının merkezinden odaklandığı 'güven duygusunun kendisini' bu gerçek tutkunun kendisiyle yaratırsa varoluşunu başarı yolunun nihayetiyle yol almaya hazır bir varlık haline getirir.

Gerçek Kralla alakalı şeylerle ve onun yürüttüğü meselelerle ilgilenebilecek seviyeye de bu şekildeki varlık sayesinde gelinir.

Aynı zamanda bu meselenin esas hükmü olan arkadaşlık gereken yerlerde gözlemcilik yapmak gibi belirtilebilecek 'ayrıklık' şeklinde ifade edilen öz gelişmişlik yoksunluğunun da üstesinden gelinir.

Ayrıklık çok sıkıntılı bir mevzuattır. Konu aslında bir kişiyi gerçek şeyler etrafında yalnızlaştırmak üzerinedir.

Ayrıklık yolunu tutmuşlar her daim kişileri gerçek şeyler etrafında yalnız bırakır ve daima yalan şeylere gerçekten gerçek hükmü ve gerçek bütünlüğünü sağlamaya çalışarak mizahi acı yaratmaya uğraşırlar.

Mizahi acı; sadistlik ve aynı zamanda mazoşistliktir.

Bu mevzuatın gerisi hakkındaki bilgiyi de günümüz tıp dünyasının bu kavramları tanımlayış ve inceleyişinden elde edebilirsiniz.

Ayrıklık ile sahipliği sürdürülen refahımsı şeyler tutkudan mutlak bir şekilde bağımsızdır. Bu olgunun müdahalesiz varlık niteliğini kendinin yapmaya uğraşanların hepsi ayrıklardır.

Zevizmin karşıtlarının başlangıcı olan bu ayrıklarla alakalı yine aynı kaynakla yapılabilecek nihai şey 'ayrıkların kesin ve net yok olması' programlamasıyla yapılabilecek genel majidir.

Genel maji yapma usullerinin bu alanla alakası ve net bir şekilde bu kaynakla yapılacak şeylerin saf başarılı olacağını hesaba katarak; doğru şeyler ve esas anlamıyla hükmün güzelliğine uygun çalışmalar gerçekleştirmek bu kaynakla iş yapmanın ve dahasının mevzuatıdır.

Genel maji usulleri aslında kişilerin herhangi bir kaynakla yapacağı enerjiyi programla ve gönder usulüdür.

Genelde belirli bir yere gönderildiğinde genel maji olmaz, dolayısıyla kişi enerjiyi programlayıp rastgele fırlatıyormuş veya majinin gerçekliğini başlatıyormuş gibi salıvermeli.

Bu kaynakla yapılan işler majinin nihayetindeki üst müdahalelerden tamamıyla muaftır. Yani bunu yaptıktan sonra gerçek kralın hükmü dışındaki hiç bir şey bu majinin doğrultusunu veya gerçekliğini değiştiremez.

Özellikle maji çalışmalarındaki gidişat ve güvenilirlik hususunun kesin çözümü bu kaynaktır. Esasında çalışmalarının gerçekleştirilmesinde var olabilecek mutlak bilgiye bağlılık yönündeki tüm fikirsel ve gerçek açıkları kapatır.

Bana kalsa bu kaynağı kullanarak alabildiğiniz kadar intikam alın. Davamız ve birliğimiz uğruna alınması şart ve gerekli gerçek intikamlar hala mevcut.
 

Al Jilwah: Chapter IV

"It is my desire that all my followers unite in a bond of unity, lest those who are without prevail against them." - Shaitan

Back
Top