Chlorophyll
New member
- Joined
- Oct 1, 2019
- Messages
- 67
Genel anlamda acının hükmünü kullanmak isteyen aşağılık yaratıklar, kişilerde toplam 4 adet yapı ile uğraşırlar.
Bunlar merak, düşünülme, kibir ve özür giderme konularıdır.
Merak yapısı insanda "seçimleri", düşünülme "gizliliği", kibir ile her türlü bağlantı (yenilmiş ve bastırılmış hali dahi)"öz onay
mekanizmasını", ve yetersizlik giderme konusu da "hayal" ve "İyi görüsünü" kontrol eder.
Bu kavramlar üzerinden doğru, hoş, yararlı ve çizgi saptırılır ve acıyla yönlenme kültürü beslenir.
Bu kültür ve bunu yaşatanlarla alakadan , bağdan, ve genel anlamda varoluşun sınırları açısından özgürlük ve arınma başarılmak ve bu şekilde
yaşanmak istenir ise; Felsefe taşı kavramı ve bunun insanlık açısından ortak fikri ve temsili kullanılır.
Adanmalardan önceki kabuslar, güzel ve doğru ruhani pratiklerle gelen çirkin etkiler, tanrılar ve tanrıçalarla olan etkileşimlerden alınabilecek kötü
hissiyatlar, insandaki bu yapıların temizliği ve saflığıyla alakalıdır.
Felsefe taşı varoluşta en yüksek ve en "çıkmaz kurtarıcı" oluş kavramlarıyla ilişkilidir.
Felsefe taşı olgularıyla çalışmak ve aslında istenilen konu olan uğraşılmış yapılar yüzünden saptırılan görüşlerden kurtulmak
için hagl rününün yıkıcı kuvveti kesin çözümdür.
"Acının hükmü ve dolaylı yoldan felsefe taşı kavramıma gölge ve yapaylaştırış getiren her şeyden ve herkesten
kalıcı olarak mutlak üstünlük ile arınıyorum." olumlaması kullanılır.
"Varlığım için; "en güzel", "sağlıklı", "pozitif" şekilde; gibi eklemeleri muhakkak ekleyerek.
Mutlak üstünlük bu konu etrafındaki hasarı "süreklilik" içeren vaziyetten kurtarıp iyileşme yolunu açmak için şarttır.
Etkiler ve yaşantılar iğrençlikle oldurulmaya uğraşılan güzelliğin var olmadığını kabullenememiş primatların müsebbibi olduğu,
her türlü dayatış ve manipülasyonun yarattığı hasardandır.
Hayatın herhangi bir alanında güzel bir şekilde yönlendirme ve bu konudaki kutsiyete saygı, pek yüksek ve dolayısıyla azının hakkına düşen
bir erdemdir.
Bunlar merak, düşünülme, kibir ve özür giderme konularıdır.
Merak yapısı insanda "seçimleri", düşünülme "gizliliği", kibir ile her türlü bağlantı (yenilmiş ve bastırılmış hali dahi)"öz onay
mekanizmasını", ve yetersizlik giderme konusu da "hayal" ve "İyi görüsünü" kontrol eder.
Bu kavramlar üzerinden doğru, hoş, yararlı ve çizgi saptırılır ve acıyla yönlenme kültürü beslenir.
Bu kültür ve bunu yaşatanlarla alakadan , bağdan, ve genel anlamda varoluşun sınırları açısından özgürlük ve arınma başarılmak ve bu şekilde
yaşanmak istenir ise; Felsefe taşı kavramı ve bunun insanlık açısından ortak fikri ve temsili kullanılır.
Adanmalardan önceki kabuslar, güzel ve doğru ruhani pratiklerle gelen çirkin etkiler, tanrılar ve tanrıçalarla olan etkileşimlerden alınabilecek kötü
hissiyatlar, insandaki bu yapıların temizliği ve saflığıyla alakalıdır.
Felsefe taşı varoluşta en yüksek ve en "çıkmaz kurtarıcı" oluş kavramlarıyla ilişkilidir.
Felsefe taşı olgularıyla çalışmak ve aslında istenilen konu olan uğraşılmış yapılar yüzünden saptırılan görüşlerden kurtulmak
için hagl rününün yıkıcı kuvveti kesin çözümdür.
"Acının hükmü ve dolaylı yoldan felsefe taşı kavramıma gölge ve yapaylaştırış getiren her şeyden ve herkesten
kalıcı olarak mutlak üstünlük ile arınıyorum." olumlaması kullanılır.
"Varlığım için; "en güzel", "sağlıklı", "pozitif" şekilde; gibi eklemeleri muhakkak ekleyerek.
Mutlak üstünlük bu konu etrafındaki hasarı "süreklilik" içeren vaziyetten kurtarıp iyileşme yolunu açmak için şarttır.
Etkiler ve yaşantılar iğrençlikle oldurulmaya uğraşılan güzelliğin var olmadığını kabullenememiş primatların müsebbibi olduğu,
her türlü dayatış ve manipülasyonun yarattığı hasardandır.
Hayatın herhangi bir alanında güzel bir şekilde yönlendirme ve bu konudaki kutsiyete saygı, pek yüksek ve dolayısıyla azının hakkına düşen
bir erdemdir.